Upp o så ner....

 
jag måsta vara i särklass trög, som inte fattar ngt.
 
Jag sade ju upp elavtalet fr.,om den 1/3  iom jag flyttar härifrån .
Den 1 mars så ska jag vara på plats i nya boendet o ha el inkopplat där.
 
Döm om min förvåning när nuvarande hyresvärden har sagt upp mitt elavtal t den 1 maj! :-O
Kan dom bestämma att jag ska stå kvar som bet ansvarig efter att jag har flyttat? 
 
Jag har ju erbjudit lgh tidigare o det finns folk som står i kö för att få bo här.
Men det tycks inte vara av intresse, kke beror det på att 2 till i detta huset är på väg att flytta ?
Näää jag fattar verkligen inget, men jag borde vara van vid att det ska jävlas för mej.
Tappat sugen på denna sk*thyresvärd.
 
Men iaf,jag måste kolla upp de här...
det börjar bli fullt i skallen, med grejer jag måste komma ihåg att göra. :-/ minnet e ju som de e.
 
En positiv grej är att i nya lgh får jag ommålat o tapetserat...visserligen medan jag bor där, men det får gå.
Annars så får jag väl bo i gästlägh i värsta fall. :-D
 
 
#1 - - Anonym:

Vad är det för ett skitbolag du har . Hela deras bemötande och sätt är under all kritik. Klaga.
Puss Peter

Svar: Inte för jag tror att det hjälper, men dom ska få höra.Tack Peter.
Gunsan