Jahani....

Återbesöket efter op avklarat... tog bussen,hade inte råd ta sjukresa o ingen av mina vänner kunde följa med. Så det blev en lång dag, bussarna stämmer ju inte in med tiden man fått ... så värst ofta. Inte mina iaf! Hur som helst så läker det som det ska o problemet jag har m det första ögat kommer nog läka lite mer. Men oavsett så är det inget farligt, men jag måste vara uppmärksam på om det blir förändring. Då måste jag ta kontakt på stört! Sånt e livet. Men det ska nog bli bra. :-) Och så sist men inte minst <3 Den 12:e på min pappas namnsdag så kom mitt 3:e barnbarn t världen <3 Ingen liten tjej, hon hade ju gottat sej ordentligt i nästan 2 veckor längre än det var tänkt i mammas mage :-) Fotomodell tror jag att hon blir, lr basketspelare :-) hela 54 cm lång ! Och jag behöver väl knappast säja att hon är finast i världen <3 liksom mina andra barnbarn som är liiite större. :-*) Lyckan är stor.:-) Regler lr iaf rekomendationer finns så för nyfödda så ska man för säkerhetsskull hålla dom borta fr en massa människor ett par veckor, immunförsvaret måste få tid på sej att byggas upp. Inte ha folk på besök o absolut inga som hostar o snörvlar.. förstår helt o hållet. Och inte gå i affärer t.ex med sin lilla bebis, så den blir utsatt för baciller i onödan! Ha en toppenhelg.
#1 - - Marie.:

Gratulerar till lilla barnbarnet ock ögonen.

Svar: Tack :-)
Gunsan

#2 - - Anonym:

Bara nyfiken! Vad betyder JAHANI ?????

Svar: :-D Ja det är inte lätt att fatta. Det är ihopslagna ord. Jaha och ni , bara ett sätt att göra läsarna uppmärksamma på ngt. :-)
Gunsan