Nu ska jag gnälla ....

 
förvånad ?
 
Klicka dej vidare om du inte vill läsa om eländet!
 
Uppriktigt sagt så vet jag inte hur jag ska fixa denna ökning m en tim /dag.
 
I fredags hade jag så ont så jag fick inget vettig gjort, inte under hela helgen!
Lite mat lagade jag o diskade, de e allt.
Att det behöver städas här, är inget jag klara just nu.
 
I går så bet jag ihop o tog mej t jobbet, men det var tufft.
Idag var det ännu värre, för jag har haft sån värk under natten så jag har knappt fått en blund i ögonen.
Det är jobbigt när inget hjälper, inte piller inte sitta, inte ligga.
 
Men t jobbet tog jag mej o igenom arbetspasset, mina kära jobbar kompisar sa att det syns att jag har ont.
Det trodde jag inte för jag försöker dölja det, men jag har så ont så jag skulle kunna gråta.
 
På väg hem så svängde jag förbi en närbutik, i det området jag bodde tidigare.
Jag ska snart berätta om det!
 
Väl hemma, så tog jag på mej myskläder o halvlåg i soffan...
kollade vad vännerna hade haft för sej.
På FB då!
Somnade, sov i närmare 3 tim!
Halleluja, hur ska jag nu kunna sova inatt?
Åååååh!
Och smärtan e kvar! :-(
Skit oxå!
 
Nåja, då jag hade köpt vattenmelon o bröd i butiken så gick jag t min bil.
En kvinna går mot mej, när hon är bara ngn meter framför mej så stannar hon , tittar på mej o säjer.
 
Jaså du är o hälsar på i ditt gamla område. :-D
Men hur är det ?
Så gammal o sliten du ser ut !!!!!!
 
Trodde jag skulle tappa hakan s a s, men svarade med ett leende att livet är hårt i centrum!
Och så gick jag.
 
Vad i hela...
vem tror hon att hon är?
 
Känner henne inte, såg henne rätt ofta då jag bodde där.
Men jag vet inte ens vad hon heter!
 
Inte såg hon så ung ut själv heller, ha ha ha.
Mindes henne inte först, men så är det 11 år sen jag flyttade ju.
 
Jag bara ....
varför säjer man en sån sak, varför tycker man sej ha rätt att kläcka ur sej vad som helst ?
Framförallt t ngn som man inte känner!
 
Inte blev jag piggare lr gladare av hennes kommentar.
Jäkla människa.
Nu ska jag forts m att göra ingenting, se på tv bara.
Ni kan väl hålla tummen att jag känner mej mindre smärt påverkade i morgon o resten av veckan ! :-)
 
Annars får jag nog ta kontakt m min handl på AF, ska ju öka ytterligare m en tim/dag nästa vecka ! :-(