Nu så har jag lite....

att skriva om. :-D
Gnäll?
Hum ?
Kan bli, inget jag kan lova utelämna iaf. :-)
 
 
Hur som helst, så mejlade jag min handläggare på AF i onsdags morse, förklarade hur illa ställt det var m kroppen.
Helt sjukt hur ont jag har haft det, har ff iofs.
Men det var värre.
När det inte funkar sova för inget är bra, fanns ingen ställning s a s som var ok.
Gå upp o ta extra värktabl på nätterna är inget ovanligt den senaste tiden, sen att dom hjälper föga är en annan 5a.
Jag var rädd att jag skulle få t svar att du kan gå ner i tid en kort period o öka sen igen, men det svaret fick jag inte.
Utan jag blev tagen på största allvar,så min begränsning ligger på halvtid.
En sten föll fr mitt hjärta!
 
 
Så t veckan ska jag t henne o fixa m papper o ansökningar osv. (Y)
Håll tummen för mej, att allt ordnar sej.
Idag blir det inte mycket gjort, har för jäkligt ont ff, men bara vetskapen om att jag kan andas ut gör måendet bättre. :-)
 
 
 
Men sen är det en annan sak oxå, jag e nog olovligt dum i huvudet.
Jag fick en prova på kod t Viaplay i 3 mån...
Vad jag gjorde vete katten... men jag hade problem få allt bekräftat så jag testade ngr ggr!
Sen visar det sej att jag godkänt Klarna autogiro, hela 3 ggr!
Och att jag inte valt provapå...
utan det dyraste alternativet !
Men saken är den att jag är övertygad om att jag klickat i där jag skulle....
bara den där bekräftelsen som strulade.
Jag har fått höra fr en viss person att DUUUU, måste ha gjort fel.
Suck, antar att det är så.
Men inget jag är medveten om.
Nu har jag fotat allt o skickat vidare t den person som jag fick testa på mån av, så får jag se om han kan se vad som gått fel !
Hoppas kan man ju (Y)
 
 
Men de är för jäkligt att jag inte fixar en sån grej.
 
 
Skäms å mina egna vägar!
 
Ja ja sånt e livet, inte lätt bli gammal...
o kärring t på köpet.
 
 
:-D Hahahaha. Ha de gutt.
 
 
 
#1 - - AC:

Det låter ju toppen. Håller både tummar och tår att det går vägen. 👍 Inte roligt att arbeta och sedan få ont pga det så att man inte kan sova. Blir ju som en ond cirkel.
Ja det där med teknik behöver man inte vara gammal för att inte klara av bara väldigt oteknisk vilket jag också är. Vi är ju inte direkt födda med smartphones och andra dylika saker som dagens ungdomar är 😳😎
Hoppas det fixar sig med abonnemanget för det är ju inte billigt.

Ha en bra helg!
Massor av kramar 💞

Svar: Ja du den där onda cirkeln tycks jag aldrig komma ut ur. Pga smärtan så funkar det inte m motionen/träna.
Kan jag inte röra mej ordentligt så går jag inte ner i vikt, inte få ordning ordentligt m diabetesen.
Ja, ja det ger sej väl ngn ggn! (Y) :-)
Nu ser jag framåt o det känns bra.

Teknik, fy så jobbigt. Jag skriker på sonen när det är ngt! Ha ha ha.

Ang abon så fick jag svar på mitt mejl, att det bara är att gå vidare.
Och det får sonen hjälpa mej med ;-) :-D
Du förstår va ? :-D

Kram <3
Gunsan

#2 - - Anneli:

Vilka fina bilder, det lockade verkligen till att bada. Jag är så sugen på att bada men jag vill inte visa mig ute bland folk.

Hoppas att du sover gott nu, kramar ♥

Svar: Tack :-) Nej jag badar inte heller. För ngr år sen så plockade jag fram min gamla baddräkt (den hade minst 20 år på nacken) o tog ett dopp i dotras pool ! Barnbarnen hade kul åt mej. :-D Jag kke tar o berättar om de hela i bloggen ;-) Ha de bäst. <3 Kram.
Gunsan