Vem tafsade på mitt bröst ?

 
Ja det kan man undra...
Jag hade somnat i soffan o kände en lätt tryckning på mitt bröst.
Slår upp ögonen i panik mer lr mindre, det ska ju inte vara ngn här.
 
Ser då en tös stå bredvid mej... på bakbenen, kika på mej.
Där var den skyldiga !
Antagligen så drog jag timmerstocka så hon undrade vad som pågick...
lr ngt annat fenomen. :-D
 
Lite att le åt, annars har jag inte mycket att vara glad åt.
Inte ett dugg bättre idag.
Hostat mej igenom natten, inte fått mycket sömn alls.
Ont  i revbenen nåt förskräckligt, måste hålla om mej själv för att hosta.
Bläää.
Hela kroppen värker, det gör ont att bara röra på mej.
Osv, antar att det inte är den mildare varianten jag fått.
Men jag har inget att jämför med.
 
Blir soffläge här, se om jag hittar ngn bra film...
annars så sover jag väl.
 
#1 - - gerra:

Ha en kudde nära, och tryck mot bröstet när du ska hosta. Det hjälper lite. Kram <3

Svar: Tror jag testat allt, skulle nog behöva ngt som går runt fr vänster t höger. Men det ska väl gå över (Y) Kram <3
Gunsan