Regn titt som tätt, även denna mån.

 
Och världens dunderförkylning har jag åkt på, hade hoppats på blir bättre under helgen så jag kunde arbetspröva på mån.
 Men jag e snarare värre.
 
Surt för jag skulle ha behövt känna efter en dag till om jag fixar ett sånt jobb.
Tror inte jag gör det, har ont som 17...
mitt artrosknä är så svullet o ömt oxå.
Blir ju mest stå o gå, försöker ta minipasuser o sitta en stund, men det funklar inte.
Allt vad jag tar mej för får jag ju avbryta, det är ju ingen som vill ha en sån som mej på jobbet.
 
Jag får tänka om, jag kke ska ha ett jobb där man sitter mest...men m möjlighet att stå o gå runt lite då o då.
Vilket jobb kan tänkas passa då. Inget tungt iaf.
 
Jag e så less på mej själv att jag inte hittar intyget fr läkaren där det står svart på vitt vad jag bör undvika.
I värsta fall får jag väl be om ett nytt, för ssk har letat men hittar det inte. Inte lätt jag inte minns datum :-(
 
Ja vi får väl se vad som sker...grubblar en massa över ekonomin o hälsan oxå.
Och jag får just inga svar.
 
Vart man än vänder sej så har man rumpan bak.
Kan konstatera att det är kämpigt ha de så här...
vågar man hoppas på att ett under ska ske?
Vågar gör jag ju, men de hjälper antagligen inte.
 
Nu ska jag roa mej m att diska upp sen frukost...
soffläge sen under ett täcke får det bli o så film.
Så kan de regna bäst det vill (Y)
 
Svampälskarna gläds iaf :-D