Suck, nu får det gärna vända !

 
Behöver lite flyt...
Vore önskvärt att ngt går bra för mej.
 
Men det ser mörkt ut...
inte nog m urkass syn...
behövde 2 nya däck oxå.
 
Tro inte det är slut där...
näääädå inställning behövs oxå.
 
Så det blir ett dyrt kalas...
med pemgar jag inte har.
Vad gör jag, jo jag får ju betala m kort o dela upp det på 6 mån.
 
Längre kan jag inte dela upp det på, så de e bara att bita i det sura äpplet.
 
Vågar knappt tänka på hur det blir med synen o ögonen ....
lär ju inte va gratis iaf.
 
Grubblar o funderar, sliter snart mitt hår av ren frustration.
 
 
 
Nu e jag ännu mer osocial än jag har varit en tid, men de får jag väl va då.
Är verkligen inte kul att ens prata med.
 
Så jag håller mina vänner på avstånd, fam finns alltid som tur är.. .
i vått o torrt. <3
#1 - - Anonym:

Puss 💕

Svar: Tack du anonyme.Trevligt :-)
Gunsan