Lite uppdatering...

 
ur mitt rätt trista liv.
 
Tiden går superfort o inget spec kul händer.
Men det är ju upp t mej att ändra på de, och de orkar jag inte.
 
Senast idag så tänkte jag tbx på mina semestrar ngr år tbx, såg mej omkring i vårt vackra land.
Sightseeing var ett måste, jag gick o gick njöt av att få insupa alla nya intryck.
 
Nu orkar jag knappt gå in t stan...
5 min promenad :-(
Rent förskräckligt, blir så ledsen o besviken...
mycket elände följde m min sjukskrivning.
Smärtan gjorde att jag stängde in mej.
Jag förlorade den dagliga motionen som jag tidigare fick på jobbet :-/
Jag har gått upp  över 10 kg, och det behövde jag verkligen inte,
hade nog övervikt innan.
 
Hur ska jag då gå ner i vikt ?
En enda ond cirkel, men jag måste komma på ngt sätt.
Så här kan jag inte ha det, vill inte leva ett handikappat liv.'
För så känns det ,iom mina begränsningar.
 
Dagarna går, jag går på den aktivitet AF rekommenderade, dyker upp nya deltagare lite då o då.
Nu får det inte plats fler så jag antar att vi är fulltagliga nu.
 
Hoppas verkligen att jag ska hitta ett jobb som funkar, inte minst pga pengarna.
Nu klarar jag mina räkningar o kan köpa mat, men inget extra.
Den dagers har jag i 100 dgr, sen blir de ännu mindre :-(
Hur tror dom att man ska leva ?
Rent för jäkligt.
 
Jag var ju o kollade ett av mina bröst, då jag upptäckte ngt som inte va som de skulle.
Dagen efter hade jag en remiss :-D
Jag gillar när man blir tagen på allvar så det går snabbt, den unga kvinnliga läkaren var toppen (Y)
 
Nu har jag varit i en grannstad o blivit ordentligt kollad av en kvinnlig tysk läkare.
Mycket bra, pratade o förklarade hela tiden vad hon gjorde..
kände mej verkligen i kompetenta händer.
 
Jag hade med mej en god vän o fd jobbakompis så vi passade på att besöka en butik o äta gott innan hemfärd.
Så glad att hon följde med o körde, jag ser ju jättedåligt så jag ville inte köra.
Hon är en trygg o säker bilförare så jag kunde koppla av helt , kanon :-D
 
Idag var jag på marknad m en annan vän, inget nytt..
samma på alla marknader.
Men det var rätt trevligt iaf, jag köpte bakplåtspapper lr vad de kallas...
man diskar den ist för att kastar efter användning !
Aldrig hört talas om, men testa måste jag ju.
 
Väl hemma igen så hade jag fått svar fr läkaren...
Jippiiiee, ingen cancer.
Bara en inflammerad talgkörtel :-D
Och så avslutade läkaren med. bra att du sökte tidigt.
 
Nu känns de bra, så nu kan jag slappna av.
 
 
#1 - - Brossan.:

Kram om hela dig <3

Svar: Tack brossan :-)Kram.
Gunsan