Avslutat...

 
denna arbetsprövning på högstadiet.
Tyvärr får jag väl säga :-/
Det har varit trevligt, så mysiga elever o goa lärare
 
Lektionerna de senaste dagarna, innan jullovet har varit väldigt omväxlande.
Göra klart grejer, i alla ämnen inkl slöjd.
Pyssla, dansa, se på film...
gå fackeltåg.
Avslutningen för högstadiet bjöd på dans i gympasalen.
Alla elever var med o dansade, hoppade som små grodor m m.
 
Elever m olika nationalitet, en del tjejer m sjal o tomtetröjor :-D
Röda vackra klänningar o killar i skjortor.
Så fint att se, härlig gemenskap :-)
 
Jättetrevligt, sen bjöds det på lite mat ,olika valmöjligheter.
Allt fr gröt o skoinksmörgås t janson o sallader, clementiner.
 
Måste säga att jag aldrig sett så mycket risgröt i hela mitt liv, :-O
Nu är iaf den tiden förbi o det blev lite kramkalas, m min handledare bl,a o rektorn.
 
 
 
Vad som jag får prova på härnäst återstår att se.
 
På ngt sätt måste jag få en inkomst, funkar inte klara mej på 10,000 i mån.
Och sonen tjänar inte så mycket så han kan bidra m hur många tusen som helst :-/
Blev ju  extra kostnader iom allt m bilen !
 
 
Man ska inte ropa hej fören man e över bäcken...
 
Nåja, det löser sej på ngt sätt, det måste det.
 
Hoppas på ett mirakel, en stor vinst på lotto vore inte dumt.
 
Ja ja, vi säger så...
lev på hoppet.(Y)