Jag känner en uppgivenhet...

...en ilska. Vemod... Sorg. Vad händer i vår värld ? Vad får vissa människor ut av att slåss, våldta....sprida rädsla. Finns det ngn rimlig förklaring ? Jag har svårt att tro det. Har man levt m våld, levt i rädsla...så borde man väl rimlighets vis vilja komma ifrån allt sånt. Leva i trygghet o harmoni ! Men jag har antagligen fel. Hur som helst oavsett orsak... så ska dessa som inte kan leva i ett samhälle utan att våldföra sej..skada...döda andra ha straff som heter duga. Jag skiter fullständigt i var dessa människor kommer ifrån. Straff som känns ska det vara. Lagar är till för att följas... Och så allt annat ovanpå detta hemska våld... köp inte fjädrar för dom kommer fr levande fåglar. Dom plågas för att vi människor ska få pynta vårt ris under påsken. :-( Jag ska aldrig mer köpa en fjäder... Djurplågeriet är vida utbrett. Antar att det alltid varit så här, men att info sprids lättare via nätet. Genmanipulerad mat och grönsaker !!!!! Det blir bara värre och värre... vet vi överhuvudtaget vad som är sant? Påståenden.... det och det bör du inte äta.... pga. Nån tid senare... ät mycket av ... Vad kan vi lita på.. av allt som sprids... nyheter m m...kan vi ta för sanning ? Reportern, media kke färgar inlägg med sina personliga åsikter..vad h*n tycker. Kan vi vara säkra på att alla nyheter vi får till oss är opartiska? Är det möjligt att vara opartisk ens ? Jag gillar inte vårt land som det ser ut nu. Gör om gör bättre..- tänk om det funkade så!