Ja men jippiiieeee....

fick blanketter fr F-K idag.....
 
Snabbt må jag säga...
men resten lär nog ta tid :-/
 
Naturligtvis så vill de ha kompl uppgifter fr arbetsgivaren....
jamen va kul.
 
Hon gick väl på midsommarledighet idag och....
sem på måndag !
 
Vad gör jag nu ?
 
Ja inte f*n vet jag på ren svenska...
kan man deppa ihop mer ?
 
Tveksamt !
 
Krypa ner i sängen o dra ngt gammalt över mej....
ge f*n i allt ?
 
Ursäkta, men så känns de faktiskt....
 
men nu är ju jag som jag är.
 
Så de här ska fasen inte få mej att tappa sugen helt.
 
Spottar i nävarna o firar midsommar m nära o kära...
så får jag väl se vad nästa vecka för med sej.
 
Jajemen, så får det bli.
 
 
 
 
 
#1 - - AC:

Det är tur att du mitt i allt detta kan tänka så positivt som du ändå gör, men jag skulle om jag var du ringa på måndag och be dem skynda på. Om din handläggare gått på semester så måste du ju kunna kräva en annan eftersom de kan ju väl inte vänta sig att du ska leva på luft.
Ha en skön och trevlig midsommar med dina nära och kära!
Kram 💞

Svar: Har ju just inget val, inget blir ju bättre för att jag deppar ihop totalt. Det är inte min handläggare som gått på sem, utan områdeschefen. Frågorna som ska få svar är av sån karaktär att den som svarar måste vara väl insatt i de hela. Nu svarade " hon" på mejlet o hänvisade t tf områdeschef bl.a så att vi gemensamt kan fylla i blanketterna.Troligtvis så är denna då insatt i allt :-) Hoppas...hoppas.Tack vännen, ha en skön midsommar <3 Kram
Gunsan