Fy katten för rusk...

det är verkligen typiskt Aprilväder.
Spelar just ingen större roll vart i landet vi befinner oss.
Blåst, regn, snö o hagel ömsom vartannat drar över landet från kust t kust.
Fryser som bara den, brrrr :-/
 
Ombyte förnöjer...
jag tycker det är så himla trevligt att se mej omkring.
Så jag passar på m lite sightseeing då tillfälle ges :-)
Tiden går så hima fort bara, så det är omöjligt hinna se allt som man vill.
 
Men det får bli en annan gång.
Knäppt bilder av hjärtans lust iaf...
tyvärr så är inte kvalitén den bästa alltid.
Är ju ingen proffsfotograf, knäpper flera ggr på samma motiv o hoppas att ngt blir ok :-D
Lite svårt att återge hur vackert det är i verkligheten... men en liten aning får man nog :-)
 
Dans har det varit på schemat oxå....
är ju inget jag e så värst bra på.
Tryckare alltså...
men jag fick offra mej.
Är ju inte så krävande iaf :-D
Och det bjöds ju på gott att dricka innan, så det kke gjorde att jag svävade lättare över dansgolvet ;-)
 
 
Denna resa var himla trevlig på alla sätt o vis...
ser faktiskt fram emot att avlägga ett besök till....
inom en inte alltför lång tid.
Lättast för min del blir det med buss o tåg, även om det tar lite längre tid pga flera byten.
Men kroppsligt så är det bättre :-)
 
Sen att jag e virrigare än de flesta...
är ju inget att göra åt.
De e som de e....
Mitt bagage fick resa lite mer än mej.
Naturligtvis så glömde jag väskan på en buss....
sent på kvällen.
Kom på att jag stod å håll i kassen m vattenflaskan på perrongen i väntan på tåget som skulle för mej vidare hemåt !
Väskan....
ja den stod kvar vid platsen jag satt :-O
 
 
Men efter ngr samtal så blev jag lovad att få hämta den på¨lämpligt ställe :-)
Slutet gott...
allting gott. 
#1 - - AC:

Då har vi båda fått slänga med våra lurviga i helgen 😊 Jag gjorde premiär på Opera källaren, soul train. 😊 Men inga tryckare här inte och skönt var väl det. Kul att höra om allt trevligt du gjort 😊 Och du, alla proffsfotografer tar en hel massa bilder för att sedan välja ut den bästa, så du är inte ensam om det 😊 Fina foton fick du.
Kram 💞

Svar: Trevligt, kul att du är ute o har de sköj oxå ibl. De behöver vi.Lagt ut många bilder på insta, av varierande kvalité ;-) Tack vännen, kramar <3
Gunsan