Klumpefia nr 1

Ja så då har jag lyckats igen, gjort mej illa pga en snedklivning då jag försökte vara duktig. Gav mej ut på en halvö för en stunds batteri laddning o för lite balsam för själen, samt motion. Terrängen var inte alls lämpad för mej med alla mina krämpor. Men men ljuvligt var det...till att börja med :-) Gick ju fel oxå så de blev längre än jag tänkt. Hemma fr jobbet idag o imorgon.... sen får de va bra. Får lära mej att tänka på var jag går, borde ju tänkt.... Gaaaah! Fick lite underbara naturbilder iaf, så de känns bra :-)
Det har ju varit lite spec m månen här tidigt i morse... jag sov som bäst då de var dax. :-) En bild innan jag kröp i sängen blev de..
De övriga bilderna har jag lånat :-)
Måste ha varit mäktigt att se fenomenet. Hade tänkt skriva om ngt annat... men jag behöver samla tankarna lite till för att få till de nåt så när ;-) Ha en go kväll.
#1 - - AC:

Du var bara lite för oförsiktig ☺️ Hoppas det går över fort. Själv fick jag en smäll av en elev på handen och olyckligtvis tog det så illa så det blev visst en mindre stukning på mitt lillfinger. Ont som bara den när jag rör på den.
Wow vilka fin foton du har tagit. Använde du kameran?
Kram 💞

Svar: Klumpig. Ingen bra promenadväg alls, vet ju hur lite som behövs för att jag ska trilla dit. Aj då, en våldsam liten juvel...hoppas det snart känns bättre. Tack :-) Nej ...en ren impuls att jag åkte dit så jag hade bara mob. Blev ju rätt bra iaf :-)Kram <3
Gunsan

#2 - - Marianne Zetterström:

Fina bilder

Svar: :-) Tack
Gunsan