Funderar över singellivet.

Hur olika vi är där... en del njuter av det, har ingen brådska m att inleda ett nytt förhållande.
Andra vill absolut inte ha ett förhållande.
 
Vi ser så olika på det... och våra behov skiljer sej vitt o brett.
Precis som det ska vara :-)
 
Men ibl undrar jag....om folk inte går för fort fram !
 
Är en del singelfolk desperata lr vad ?
Jag har en manlig vän som hör av sej med jämna mellanrum, vill ses över en fika.
Men jag har aldrig nappat på hans inbjudan.
Det beror på alla kvinnor han omger sej med...och jag antar att han är lika frispråkig m dom som med mej.
Han inger inget seriöst intryck...ingen jag skulle lita på.
 
För lite över en vecka sen så taggade en kvinna honom på fb o tackade för en trevlig dag mm mm :-)
2 dar senare så tog han kontakt m mej igen !
 
 
Igår ca en vecka efter första dejten så  gick dom ut med  att dom har  har ett förhållande. Jag gratulera naturligtvis för det hör t god ton...likaså gjorde fler av hans vänner. Ngr var förvånade, kommenterade med att det gick snabbt...En som jag reagerade på var : Här går det undan.... vilken tur jag inte kom :-D
 
Den kommentaren kan ju hans kvinna läsa..undrar hur hon tänker då, för nog måste väl ngt fundering dyka upp?
Jag  kan ju inte sia hurvida det här blir ett lyckligt o bra förhållande... Man vet aldrig, men snabbt gick det.
Känner dom överhuvudtaget varandra ?
 
Man ser folk gå ut öppet m att dom har ett förhållande fort som katten, sen är det komplicerat o så e dom singlar för att 2 veckor senare ha ett förhållande med en ny !!!
 
Sen har vi dom som har så bråttom m allt så dom flyttar ihop... med en främling mer lr mindre.
 
En del har tur, det är kärlek vid första ögonkastet typ ..... underbart för dom <3
 
Men sen dom som jäktar in inytt.... gång efter gång.
Mmmm vi är olika, jag har is i magen.....fortf :-D
#1 - - Gert:

Kall mage du har, min e varm. Men varmare är mitt hjärta. Kram

#2 - - Anonym:

Man gör nog klokt i att inte ha för bråttom. Inte rusa in i nya förhållande direkt då ett inte fungerade.

#3 - - Gunsan:

Även om jag har is i magen så är mitt hjärta oxå varmt min vän. Kram ♥

#4 - - Gunsan:

Är nog bra att skynda långsamt ibl :-)