Vem ska man tro på....

tro på ...sjunger Di Leva !
Och där har han en poäng...
Så....vem i hela världen kan man lita på ?
Sig själv....och ngr nära antar jag... hoppas jag iaf.
Annars är det ju förfärligt...
 
Min tro på mänskligheten, den  försvinner sakta men säkert.
Finns snart inget folkvett alls kvar.
Folk beter sig så illa....dom kan ju knappast ha tänkt efter före....lr?
Misshandel av människor o djur, anlagda bränder.m m m m
 
En del säger att rötäggen  får det dom förtjänar...förr lr senare..... till slut så får dom sitt  straff.
Ja det kke är så...jag vet inte.
 
Jag önskar det inte behöver gå så långt.
Nog vore det bättre om alla tog fasta på att de man ger kommer tbx....
 
Om alla tänkte på att vänlighet föder vänlighet.....
Ilska och förstörelse....vem vill råka ut för det ?
 
När blir det nog..
När mänskligheten är helt utplånad  ?
 
Mina funderingar och tankar gör ingen skillnad...men sorgligt är det.
Att vi inte är mer rädda om varandra... om vår jord...vårt arv...
Var gick det så snett ?