Midsommar lider mot sitt slut...och min ledig helg oxå.

Har haft en bra o trevlig helg på alla sätt o vis. Fest...umgåtts...njutit av god mat, härlig musik. 
Inget flirtande dock !  ;-) 
 
Sånt som händer, lite dålig planering där...kke ! :-D Nej då, skämt åsido, vet inte om jag kan flirta längre ens.
Jag kke aldrig har kunnat det ? Sen att en del tycker att jag flirtar med alla...karlar, är en annan sak.
Trevlig måste man ju vara, o glad...det är ju jag :-)
 
Glömde plocka 7 sorters blommor...så jag har inte ens drömt :-(
Men det är ju ok för man kan ju inte leva i drömmens värld, jag föredrar hålla mej t verkligheten.
 
Och vet ni vad ? 
Vet ni hur det är nu....där ute...för singlar ?
Inte dejtar dom bara ngn dom tycker verkar vara trevlig...utan först så kollar dom upp karln via olika kanaler.
Att det är fruntimmer som gör på detta viset fattar ni ju...
jag har svårt tro att killarna kollar upp ngn, dom har andra tillvägagångssätt !
Verkar det som iaf....
Dom kör så de ryker...t det dyker upp ngn annan donna som hamnar i skottlinjen.
Ni vet, gräset e grönare på andra sidan !
Hör ofta folk berätta hur sårade dom är för h*n har hittat en annan, att kärleken vart kortvarig.
Nu är dom svikna o bedragna.
Tror inte att det kommer att förändras t det bättre... utan att vi får nog inse att vi är utbytbara, den där äkta stora himlastormande kärlek är få förunnat.
Både män o kvinnor är på jakt efter den perfekta partnern.....en perfekt människa finns inte, så det är klart att dom letar vidare, för dom har inte insett det än.
Dom tror ju att dom själva är perfekta. Dom söker don efter person s a  s ;-)
 
Och sen hoppar ju folk in i de ena förhållandet efter det andra i ren desperation..är rädda för att bli ensamma.
Mmmm livet...singellivet är inte så lätt.
 
Orka med ;-)
 
Bättre sitta under korkeken o dofta på blommorna !
 
Tror jag skulle må gott där, bara jag slipper all ohyra...flygfän....dom jäklarna gillar mej. Dom tar gärna en mumsbit vid tillfälle :-(
Har ett stort synligt bevis  sen 3 veckor tbx.... får avlägga ett nytt läkarbesök, för de blir ju inte bättre.
Snarare sämre, lite prover vore nog på sin plats.
Håll tummen gott folk att jag får bukt m det hela.
 
Nu ska jag iaf fixa t mej... kolla käket,blir t att grilla idag med :-D Mmmmm gottit.
Nästa vecka lär det inte bli ngt av m de... då ska det jobbas !
Bäst att passa på nu :-)
 
 
#1 - - AC:

Jag fattar inte vad det är med männen. Jag menar, att de inte kan se vilken pangbrud du är med humor och lätt till skratt men också allvar då det gäller och dessutom det bästa av allt ett hjärta av guld på det rätta stället. Men de får skylla sig själva. Men synd är det.

Kan det vara någon typ av spindel som bitit dig. Kom och tänka på det där fotot jag tog förra året och som min dotter sa biter hårt och rejält. Men hoppas att de fixar sig. Min mamma får varje år infektioner då hon blir biten av knott och broms och får en massa medikament för det. De blir som stora bölder och läkarna brukar säga att vissa är allergiska eller känsligare vissa år, Insekterna kan också vissa år vara så att säga mer starka så att fler människor känner av dem.
Grillat lät gott mmm....

En arm oh läkande kram får du från mig <3

Svar: :-D Vad du är go...jag rör mej knappast bland en massa singelkarlar. I den här stan är det nog ont om dom, lr så finns det inget som lockar..kan vara så med ;-) Inget jag fundera över, mest mina nära som vill jag ska hitta han m stort h ! Ingen spindel som är skyldig, var ju en fästing iaf :-( Varm kram tbx <3
Gunsan

#2 - - AC:

* jag menade ju en varm och ... ;)