Ja, vad säger man ?

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva här. Det blir så ibl, mycket jobb, mycket runt om...orden finns inte.
 
Inte tillräckligt iaf för att få ihop ngt vettigt, lr iaf halvvettigt :-O
 
Jag har ödslat en massa energi på grannens sk älskare...han är ta mej f*n inte av denna världen.
 
Var ju i kontakt m polisen o där är han allmänt känd, men anmälningarna mot honom räcker inte för att gå vidare.
 
Dom sparar dock allt...Så vem vet...när han stört, lr retat upp rätt/fel person.
 
Mej forts han s a s trakassera.
 
Han är ju tydligen tidningsbud här och jag har löst abonnemang för att prova tidningen ett tag. 
 
En granne o jag kom i samspråk..o av ngn anledning så kom vi in på just prenumeration av dagstidning.
 
Hon sa då att det var " han" som delar ut tidningen.
 
Jag tänkte i mitt stilla sinne att undrar vad han då ska hitta på... det visade sej efter en tid. En kvinna ringde o frågade vad jag tyckte om tidningen :-D
 
Inte lätt att svara på ..då jag ingen fått, då visade det sej att jag skulle fått den första tidningen en vecka tidigare.
 
Hon vart väldigt förvånad, då jag ingen fått så jag fick ju säga som det var.
 
Hon skulle kolla upp detta o återkomma.Nästa kontakt blev m en annan kvinna på kundtjänst, på nytt fick jag dra det hela.
 
Hon skulle ta de direkt m sin chef för så här har han ingen rätt att göra. Det gav resultat :-D
 
21 dag försenad fick jag första tidningen....Nu gäller det ! Fattar han att han kan förlora jobbet ?
 
Inte säkert, för ngt är ju på tok m honom. Men vi får väl se vad som sker. Kan inte så mycket mer.
 
Mötte min granne här utanför i Fredags... hon skulle ringa t fastighetsförvaltaren, för det samlas en massa  som inte hör hit utanför vår entredörr. Stora grejer !!!
 
Det lär ju jag oxå få skulden för....i hans hjärna så 'är det bara jag som klagar.  Han skulle bara veta.... men jag undrar om dom upplyser honom om det, lr om dom låter honom få tro vad han vill.
 
Sk*t samma jag är van, bara önskar det blir lugnt här !
 
Mannen i mitt liv har varit  hos mej i helgen :-)
 
Han hade nog kläckt ur sej både de ena å de andra om deras vägar hade korsats.
Lika gott dom inte gjorde det, för vem vet....då kke han skulle bli anmäld, och i denna skeva värld vi lever i...så skulle säkert han åka dit.
 
Jag har sagt de förr o jag säger det igen...jag fattar inte vad det är för fel...vart är vi på väg ?
Finns ingen rättvisa...sunt förnuft, är en bristvara.
 
Skrämmande !
#1 - - AC:

Jag förstår att det tar på krafterna att ha att göra med såna idioter. Han verkar ju inte ha alla getter hemma som man brukar säga. Tur att du har träffat mannen i ditt liv som kanske kan ta bort lite fokus från det negativa med grannen. Men nog är det konstigt att polisen inte kan göra något. Finns det ingen annan instans som kan göra något. Ska du behöva gå där och oroa dig för vad som kommer härnäst då någon annan klagat nog för att du som du säger är van vid det mesta men man ska inte behöva ha det så där.
Varmaste kramen till dig <3

Svar: Ja, men jag försöker släppa det då han håller sej lugn och ur vägen för mej. Anl t att polisen inte kan gå vidare m anmälningarna är att det finns inga vittnen, vi kan inte bevisa att det är han som ställer till det. Sen spelar det ju ingen roll att det inte kan vara ngn annan. Så är det här i livet, man måste bevisa, ha vittnen. Han är inte intagen s a s, så det finns ingen annan att vända sej till. Bara synd att han får forts utnyttja både handikappade o psykiskt sjuka kvinnor.Det finns tydligen flera st han "besöker" enl vänner o bekanta. Personalen kan ju inget göra heller. Ja han är en raring den mannen, vi trivs så bra ihop :-) Bara avståndet som är trist.
Kram AC <3
Gunsan