Igång...

Vardagen är här.... jobbar för fullt igen.
Äntligen :-)
Nästan 3 mån sjukfrånvaro....det har varit tufft...jobbigt m.
Fk och chefen undrarde om jag skulle fixa att börja jobba heltid direkt...det hade jag ju bestämt mej för.
Och när jag förklarade för dom varför de kunde funka så förstod dom min syn på saken.
Har nämligen varit sjukskriven under en period m många arbetsturer...ett fullspäckat schema.
Jag  kom tbx då de är typ som 50% på schemat ngr veckor...passar ju perfekt :-) ibl ska man ha flyt !
Men flyt m f-bolaget hade jag inte.... den jag pratade med hade saken klar för sej utan att lyssna på vad jag läkaren hade sagt...Min diagnos kom först på sista läkarintyget, försöker kolla upp om de är fel bestämt av handläggaren. Enl en gammal vän som jobbar i samma bolag så lät det på tok.
Men vi får se....jag är iaf inte van vid att ha bra flyt, fast under kan ske har jag hört :-)
Lever på hoppet.