Tycka synd om mej själv....

vältra mej i självömkan ? Vet inte vad som är värst eg...vill ju inte nåt av de. Avskyr gnälla, klaga osv...
men på nåt sätt så känns de lite bättre om jag får göra det.
Fattar inte hur det kommer sej, men så är det iaf. :-)  Kan det vara så att på nåt konstigt sätt så får jag
healing ? Jag healar mej själv genom mitt gnäll ? Hahaha...så dumt!
Men.......Jag önskar att sömnen vore bättre iaf.
Jag har ju märkt att en del tittar konstigt på mej... när smärtan är som värst, färgen försvinner fr ansiktet..(har
jag hört) och jag börjar göra krumbukter, stönandes. Vet ju inte vart jag ska ta vägen..när de är som värst.
En del av mina vänner vet hur det är..känns när man har ischias... den där rackarns nerven, den som gör så
ont...
då den kommer i kläm.
Usch ja...de är inte kul alls.
Försöker på alla sätt få det att lindras.... För tiden går, snart ska jag fira midsommar i Skåne.. superkul :-)
Men hur i hela fridens namn jag ska orka köra, visserligen  behöver jag inte köra hela vägen..ska plocka upp på
vägen :-)
Och efter det så slipper jag köra !
Ska försöka med lite andra rörelser ett par dagar... Tips mottages tacksamt :-)
Annars så går livet i en stilla lunk, händer inte så mycket..lika bra det, för jag jobbar mest iaf.
Snart så är helg nr 2 på raken avklarad...en kvar sen, har jag 2 lediga helger. Och då ska jag ha kul...
i goa vänners lag.
Ser framemot att få umgås med vänner jag inte sett på länge, se hur Tina bor nu...
Som sambo i ett hus på landet. Blir nog inte mycket sömn, vi lär nog sitta uppe o snacka mest hela natten :-)
Karln hennes lär nog tacka gudarna när de är dax för mej att åka hem ! Hahaha 2 fruntimmer som tjöta
och skrattar som stollar, kan han nog va utan :-)
I år blir sommaren inte lik dom senaste, men så är det..Var sak har sin  tid, tror jag.
Behoven ändras, det är sånt man får acceptera...det har ngn klok person sagt nån gång.
Så då får man väl leva efter det !
#1 - - Tina:

Jag ser verkligen fram emot när vi ses. Ska bli så himla KUL. Vi har mkt att tjöta om.

Å du.....Magnus är precis likadan som vi är ;-) Så han lär inte bli förvånad. Han får agera som grillmästare åt oss :-) Kramar <3

#2 - - Gunsan:

Ja jag längtar jättemycket :-) Klart att Magnus e som oss... ni fastna ju för varandra ;-) Kommer bli så bra o kul så. Kram <3