Det går framåt...

sakta men säkert :-) Är långt ifrån bra i ryggen...men nu kan jag iaf sitta under hela måltiden, frukost..lunch lr va de nu är.

Men sen måste jag sakta men säkert resa mej upp..o röra på mej.

Undrar hur de ska gå hos frissan ? Där får jag ju sitta lite längre..medan håret blir tvättat o klippt !!!!

De måste gå...är så långhårig nu så jag får panik...går ju inte styla de som jag vill.

Min förkylning är bättre iaf, mycket bättre...nu hoppas jag att den försvinner helt..o inte kommer tbx iår.

Alla baciller kan dra dit peppar´n växer...Jag har fått mer än min beskärda del.

Ibl undrar jag vad jag gjort för ont här i livet... om de är straffet för mina synder :-O

Tror inte jag har syndat så värst mycket dock!!!!

Hur som helst...de tråkiga m mitt icke goda skick...gör att jag missar E-type :-(

Hade varit kul få se o höra honom live..

Men men....det kan ju bli precis lika trevligt ensam hemma i soffan..kolla på tv...lr så blir de supertrist!

Nåväl..jag ska ta tag i livet, fixa till mej..så jag får göra ngr ärenden t Maxi o Apoteket efter frissan.

Å så hämta sonen, som ska äta o umgås m morsan en stund :-) Det ska bli mysigt !


Ni mina trogna läsare, besökare..som är m på ngn dejtingsajt !

Hur bär man sig åt för att slippa sånt här ?

//
Hejsan.. Väldigt vacker bild på dig där
Jag är en kille på 22år från Uppsala. Söker en trevlig kvinna som man kan
snacka lite med, och sedan se vart de leder till ;)

Jag:

189cm
77kg
mörkbrunt hår
Blå ögon
Körkort/Bil

Låter de intressant kan du väll skriva en rad eller två tillbaks //

Behöver jag säga att jag skrev inte tbx ?

Jag tycker det framgår klart o tydligt i min profil..att jag inte är intr av småpojkar.

Jag är inte ett dugg intr av nåt dom kan tänkas erbjuda. Men dom fattar ju inte!!!


Less less !


Och medan jag ändå är less..

Hahahaha, så kan jag ju passa på o höra om all skräppost som dyker upp i mejlen.

Hur blir man av m den?

Det måste ha blivit ngt missförstånd iaf...För dessa som skickar allt, tror nog jag e en karl !!!!

Får jag inte erbjudanden om Penis - enlargement...

så kommer sånt här nerdippandes.

Meet*hornygirls$inyour area%jj 4a96556c4436dd11 nine‏



Var kommer sk-ten ifrån ?

Är det fr tävlingar o,dyl man deltagit i på FB ?

Om ngn vet så var snäll o berätta.

#1 - - AC:

Hahaha .. skönt att läsa att du också fått såna mail ;-) trodde som du ett tag. Och du jag säger detsamma som dig om det där med daitingsajterna, de verkar inte kolla så värst profilerna eller så gör de det . Inte lätt att veta ;s

Men skönt att höra att något går åt rätt håll för dig. Passar på att skicka en massa krya på dig kramar till dig <3

#2 - - Gunsan:

jo du...jag slipper inte undan. Spelar ingen roll vad jag skriver i profilen. Men de är bara att ignorera, dom flesta accepterar det. :-)Jajemen...nu hoppas jag att ryggen ska räta t sig oxå. Tack för det.Bamse kramar.

#3 - - Eva:

hmm ja du Gunsan..inte för jag är den som förespråkar yngre karlar..men nog fasen är de smickrande..:0))



Samtidigt så får jag nog säga att OM de handlar om äkta genuin kärlek..(för de KAN ju vara så)..så gör de nog inte mig något om någon annan skaffar sig en yngre partner. För jag tror inte att kärleken när den ramlar på en ser efter ålder ellr nått annat..den har nog inga begränsningar på nått sätt.



De är nog vad man själv som människa är öppen för.

JAG skulle nog känna mig väldigt obekväm i den situationen..hemska tanke .."stackers onga här hemme" ..hihihi men jag ser de inte som ett problem om någon annan ramlar dit på ett "lammkött" så länge de är ärligt och uppriktigt och inget engångsligg för pokalens skull.Då skulle de om nått se väldigt äckligt och vulgärt ut i mina ögon.



Hur vanligt är de inte att kvinnor kan både va 15 20 år yngre än mannen i fråga..men hua om de skulle råka vara kvinnan som vore de..jösse amanda vilket jävla hallå i hönsgårdarna de skulle bli..hmm konstigt de där.



Men för säkerhets skulle.. du får helt enkelt beskriva dig i din profil på dejtingsajten att du vill ha "någotsånär" jämnårig mans bekanskap, men mogen/umgdomlig ändå..för inte tror jag att du skulle vilja sitta i gungstolen med en filt kring benen och bingolotto och serva med hörapparaten åt han hellr hehehe

Ha de bra Gunsan kram <3

#4 - - Gunsan:

Jo visst ibl är det smickrande när yngre man visar sitt intr..men när dom är så unga så dom kan va mina barn, då blir jag mest beklämd av deras flirtande. Lammkött i all ära men ngn måtta får de va som sagt. Fast andra får göra som dom vill.

Tack, ha de bra du med. Kram <3