Hämtat ut biljetterna t Eldkvarn :-D

Det ska bli superkul...biljetterna är nästan slutsålda..Ett gott tecken så här ca 2 mån innan dom entrar scenen :-D

Nu har jag nåt att se fram emot..men nu lär väl tiden gå i snigelfart.

Jag vet inte vad det är med folk..dom tycks gå i ide...dom har inte lust gå ut lr festa alls.

Det gäller ju inte alla...men merparten av mina vänner här i stan iaf.

jaja...vi går mot varmare, ljusa tider...då vaknar dom till liv igen.

Med besked :-D

Idag har jag haft en ledig dag..var skönt, varit en lång seg helg på jobbet.

Inte ett dugg kul gå upp kl 5 när man somnade runt 2..då blir de segt...
Somnade t.om i soffan en stund efter arbetspassen..de är inte vanligt.

Att min lediga dag mer lr mindre spenderades i tel m försbolag...är en annan 5:a

Tänk att det ska va så svårt, bara koppla om, koppla dit, koppla hit...placeras i telkö...
gång på gång.

Bara bita i det sura äpplet o försöka hitta rätt o få rätt.

Sverige i ett nötskal...det får inte vara lätt o smidigt,det ska vara besvärligt..så besvärligt så
att en del ger upp för dom orkar inte!

Samma sak på FB...tänk om det nån gång kunde flyta problemfritt där.

Jag har gjort nåt jag aldrig trodde jag skulle kunna på FB, men nu är det gjort.

En grupp har jag startat, men det är ju synd påstå att den funkar som tänkt.

Vet inte hur folk ska hitta den, tydligen inte det lättaste.

Jag kan inte göra mer inställningar iaf...så jag hoppas att det löser sej.

Hittills har blygsamma 18 medl hittat dit...men lite mer manlig fägring vore trevligt ;-)


#1 - - Lilla hjärtat:

Bra jobbat av dig. Kram

#2 - - Gunsan:

Tack tack :-) Kram