Lööördaa, hela dan o hela kvällen ♫♪ ♫♪ gutt !

Hej hopp där ute i etern...hoppas att ni mår toppen o att livet leker ;-)

Jag njuter för fullt av min ledig helg...med ett enda måste, dammsuga !

Vad dagen o kvällen för med sej har jag ingen aning om, nåt trevligt hoppas jag iaf.

Annars så trivs jag rätt bra i mitt egna sällskap oxå, göra nåt gott att äta..typ tacos,
det var länge sen. Men de e mumsigt.

Köpte hem ngr cider igår  o en flaska vitt..Guntrum, lättdrucket o jag slipper magkatarr. :-)

Vi får väl se hur kvällen avlöper.

Nu ska jag göra reklam iaf...jag var ju i handlade lite förnödenheter igår..o så blev det ju lite av sånt jag inte behöver oxå...självklart ! :-)

Saken är den att det var en massa provsmakning av div...o naturligtvis så blev jag nyfken på ....

Ja just det...Choklad ♥

Jag har smakat Lindt´s förut..jättegott, nu såg jag en sort jag inte sett förut. Så jag var ju bara tvungen att
provsmaka.

Och snälla nån..vilken upplevelse..så underbart god..den smälte i munnen ♥

Jag blev helt såld..en kaka av Lindt´s Petit desserts, mousse au chocolat.
Noisette ♥

Har ni inte smakat den så gör det...ngr bitar så har man stillat choklad behovet :-)

Iaf jag :-) Det behövs inte mer...för den är såå mmmm.


#1 - - Lilla Hjärtat.:

Blev det en bra kväll, Kram

#2 - - Gunsan:

Tack !

Kvällen blev inte alls dum, fick besök av en väninna. Vi pratade bort ngr tim..lätt :-) Kram