Livet leker...

nästan jämt! Min semester är slut jobbar på som vanligt igen, o de känns helt ok.
Är kul att få jobba m semester vikarierna lite.
Vi har kanonbra vikarier, dom återkommer år efter år..det är ju ett gott tecken :-)
Efter flera dagar m massor av regn...så klarnade det upp igår..och idag vart det jättefint väder.
Skönt för ett tag trodde jag att sommaren var slut..lr åtminstone det vackra vädret.
Hade varit trist för alla dom som precis börjat sin sem.

Snart drar det ihop sej för att leva campingliv...hojrocken på Gränsö närmar sej.
Det ska bli kanonkul :-) Hoppas regnet håller sej borta bara !!!
Jag o en väninna sticker iväg o ska ha de helt super...
Vi träffades i Sönd för att gå igenom vad vi ska ha med...Jisses alltså.
2 galna fruntimmer..med en packning som heter duga, ingen av oss kan resa m lätt packning.
Så det blir 2 packåsnor som anländer i år oxå :-)

Förhoppningsvis så får vi skjuts  av en kille på 3hjuling m släp t platsen vi ska slå upp vårat tält.
Och jag misstänker att min goa vän kommer att hoppa upp bakom honom så jag får sitta bland packningen
på släpet i år m..

Till allmän beskådan...Jag vinkandes t alla vi passerar ...värre än jag var kunglig o åker på Ëriksgatan :-P

Nåväl det gör inte mej nåt...bara rumpan som tar stryk...de skumpar rätt bra. Hahaha
Får döva m en öl lr 2 sen...

Funderar lite på hur vi ska få upp tältet..har lånat ett modell större av en jobbkompis.
Och vi har inte tränat denna ggn.. för vi är lixom inte så värst bra på detta m tält.
Men jag har fått instruktioner... ska bara komma ihåg dom med :-O
Äsch de löser sej.. vi brukar klara oss rätt bra !
Jäkligt kul ska det bli iaf...:-) Alltid kul o träffa nytt folk, lära känna en del t.om.

Imorgon efter jobbet så ska jag träffa ngr klasskamrater..vi har känt varandra sen 1:a klass..
2 tjejer är på besök här så då måste vi bara ses. :-)
Så vi blir ngr st som ska träffas på en pub..jag kommer dock inte att inta alkohol haltiga drycker, lär
bli mycket av den varan på hojrocken ;-)

Mer kul väntar senare i sommar.. konserter o festival...Så visst leker livet, inget snack om saken!!

Hinner jag så kke jag skriver nåt i morgonkväll... annars så blir de tomt på inlägg här på ett tag.

Ska sticka in t grannen vägg i vägg nu..lämna nyckeln t mitt hem..Hon har lovat se till så att allt
är ok medan jag är borta.

Skönt med bra o trevliga grannar :-)





#1 - - Tokstollen:

Ha nu så jäla kul, med all drivis och skyfall. Drick inte för lite, Kram

#2 - - Ac:

Oj oj så mycket roligt du har kvar ayy vara med om =)

Det där me packning känner jag absolut igen från mig själv ;-) Konstigt att man aldrig lär sig =)

Men du ska ha en härlig helg och du lär nog säkert knyta många vänskapsband där också =)

Kramen till dig =)

#3 - - Gunsan:

Ja de finns mycket kul kvar att göra/uppleva denna semester :-) Jag har inte haft så många minnesvärda sommrar i vuxen ålder. Får lov att säga att denna blir min andra ! Packning e alltid ett gissel, ska ta tag i det nu :-D Tack vännen, tror säkert att jag lär känna lite nytt folk, kanonkul. Ha de gott så hörs vi. Stor kram

#4 - - Gunsan:

Tack vännen, ska göra mitt bästa ;-) Men drivis tror jag knappast det blir. Jag tar det alltid lugnt m spriten...Hahaha. Ha de gott så hörs vi. Kram