I morse så låg jag...

 
o drog mej i sängen, hade ingen lust att gå upp överhuvudtaget!
 
Ibl så känner jag mej inte alls redo att möta en ny dag...
dagen e ny men innehållet är ju detsamma 😏
 
Inte konstigt att man blir less då å då!
 
Jag roade mej med att tänka tbx i tiden, då allt var som de skulle...
men jag kunde inte ens koncentrera mej på minnen som ploppade upp! 😳
 
Roliga minnen, såna som jag uppskattar...
fester som jag varit m om 😇
Jag har faktisk haft de skitskoj men det var länge sen nu...
det känns iaf som det.
Jag fick upp minnen som när jag o en god vän dansade på en bräda (tjänstgjorde som sittplats )..
vi höll i gång rejält, så brädan sprack t övriga deltagares stora  nöje 😂
En ny bräda kom fram så vi kunde forts vår dans...
det var de enda av det minnet som vill komma fram 🤔
 
Jag dansade m både dammsugare i sopborste  t Lena Ph´s " de gör ont" på flera fester.
När den låten spelades så plockades det fram lämpliga rekvisita o jag skulle uppträda 😂
Herregud, ibl önskar jag att jag hade inspelningar av allt skoj jag har varit m om...
så jag kunde se tbx ordenligt o minnas, sååå galen var jag.
 
Och inte är det så jäkligt länge sen  i år mätt även om det känns som 100 år sen.
 
 
Ååh
Ont, det gör ont men det går
Det gör ont en stund på natten
Men inget på dan
Du vet att det gör ont
Det gör ont men ändå
Jag har klarat mig rätt länge
Jag börjar blir van
Och alla omkring dom märker ingenting
Det gör ont 😊
 
Ja dessa minnen, jag e glad att jag har dom....
även om jag bara minns en bråkdel 😂
 
 
Jag får väl va tacksam att jag minns ngt...
behöver lite kul känner jag, o det e ju iaf ngt 🤔
Nu när inget e sej likt! 😭
 
 
Även om tiden går så ser det mörkt ut  även om vi ser ljuset...
1 Mars i morgon, våren gör sitt intåg.
Solen strålar o fåglarna kvittrar..
o fiskmåsarna skränar för fullt.
Balkondörren öppen på vid gavel..
det är härligt.
Men snart så brister knoppar mm o allergin gör sej påmind...
rejält vissa år, då biter inte allergimedicinen 😒
 
 
Såg att ett nytt vaccin är på väg...
det ser väldigt lovande ut enl forskarna, o det räcker m bara en injektion.
Det låter ju verkligen bra..
men det dröjer nog inan vi får den hit t sverige, om vi ens får den 😏
 
Hörde oxå att den brittiska mutationen antagligen tar över här hos oss..
den har ju redan gjort det i flera andra länder, bl.a Belgien 😩
Och i Kalmar län stod den för 40 procent av fallen förra veckan 😱
Vad säjer man ?
Det är helt åt h-vete 😡
 
 
Om ni visste vad jag saknar att ha en kort rufsig frisyr...
men de e ett minne blott.
 
Har tappat o tappar så mycket hår i om medicinen för reumatismen...
jag har aldrig haft en fylig hårman s a s.
Ett tunt fin hår är vad jag har blivit  välsignad med..
men snart e jag väl flintskallig 😩
Roade mej med att ta bild på hårsvallet i morse...
syns tydligt hur lite hår jag har kvar 😰
 
 
Får väl börja använda ngn slags huvudbonad snart !
Hemska tanke...
gillar ju inte vare sej mössa, lr ngt annat 😬
 
Ja jag livet går vidare...
med lr utan hår 😝
 
Jag ska strax börja laga mat, idag tar den lite tid..
men va gör det, jag får äta det jag vill 😋
Efterrätt blir de med...
har ngr kvar sen i går.
God smak fast inte e dom som våra svenska 💓
 
 
Jag ska sätta mej i solen på balkongen en liten stund innan jag börjar m maten..
13 gr just nu 😎
 
Ha en fin söndag 👌