Dagen till ära så inleder jag ....

 
 
Hoppas ni får en trevlig o bra dag oavsett om ni har ngn att fira m lr ej! 😇
 
Jag firar min sons födelsedag tsm m familjen...
inte alla hjärtans dag direkt även om tanken finns med.💓
 
Sen så vill jag ta upp det här m att va singel....
kallas för kräsen! 🤔
Ha för stora krav! 😒
 
Jag ska säja vad jag tycker...
sen behöver du inte hålla med.
 
Om jag söker kärleken i mitt liv...
en livskamrat, att leva m, att åldras m.
En man som jag älskar o vill dela mitt liv, min familj med...
både i storm o solsken.
Denna man ska älska mej o vilja leva m mej o dela våra liv o han ska se min familj som en förmån som han får ta del av.
 
I sökandet efter denna man så krävs det att jag tar kontakt...
m män o t.om ta en fika träff/dejt m ngn /ngr.
Beroende på det mötet o vad som som magkänslan har sagt  innan....
så får jag en känsla.
 
Och den känslan går jag efter...
inte tar jag första bästa bara för att slippa va singel! 😏
 
När det kommer t krav o kräsenhet så tycker jag inte att jag har ngr orimliga  önskemål!
Jag vill ha en snäll o trevlig man m humor, rökfri o väldigt sparsam m alkohol.
Inre kvalifikationer som ärlig bl.a.
Ha bil o körkort, va flyttbar, tycka om att bila i vårt avlånga land...
se sej omkring tsm m mej.
Hjälpa till i hemmet m allt vad det innebär....
jag är inte en serviceinrättning som står för allt markarbete.
Ingen slashas som går i mysbyxor i foppatofflor för jämnan...
tänka lite på hur han ser ut, inte låta skägget få ta överhand.
 
Jag letar inte efter en tomte!
 
Kort o gott om det här är orimliga "krav" önskemål då får jag va singel.
 
När det kommer t min nyfunna vän som inte hjärtat klappar fortare för...
så hade jag redan innan vi sågs en känsla av att kärlek handlade det inte om.
 
Den känslan står fast, en vänskap är oxå värdefull.
Ibl gör man en upptäckt att en del stämmer inte riktigt när det kommer t kritan...
men för den skull behöver inte en vänskap uteslutas.
Även om man är mer rörelsebegränsad än vad som framkommit....
och när det visar sej  att  annat inte stämmer riktigt heller så kan man vara vänner.
 
Nog om detta.
 
Vilket underbart väder vi har...
strålande sol -1 😎
 
Frosten ligger ff på bilrutorna men fö så 👌
 
Jag har lite att syssla m innan det är dax för kalas...
men jag handlar efteråt.
 
Mitt mellanstora barnbarn kommer hit sen, får bärhjälp...
lite otympliga grejer ska födelsedagsbarnet 😂
 
Han blir nog förvånad för han brukar inte få liknande i present, ha ha ha .
Hoppas att han blir nöjd iaf😌
 
Ngr vackra bilder passar kke ? 😊
 
 
#1 - - Maja:

tack det samma, trevlig alla hjärtans dag.
Jag anser att söker man en livskamrat så måste det kännas rätt, och lite krav på honom finns så klart. Han har säkert krav också, det är inte bara att ta nån och hoppas på det bästa. kram

Svar: Tack :-)Ja visst är de så.
Jisses du skulle bara veta vilka krav en del karlar har. Ha ha ha
Kram
Gunsan