Vissa män....

 
deras kvinnorsyn är helt skev!
 
Dom är nog ute efter ett hembiträde /älskarinna inte en helt vanlig " fru"
 
Såg nyss ett inslag  om män som åker t vissa länder, hur dom ser på kvinnorna  o hur dom behandlar dom....
dessa män tror verkligen !!!! att dom hjälper dom iom att dom köper sex av dom.
Usch, o så finns det ju dom som gör detsamma mot unga pojkar, flickor.
Fy fan!
 
Och så finns det dom som hämtar sej en fru därifrån o här så har dom just inga rättigheter.
Har sett flera här när dom handlar m sina fruar, fruarna får inte bestämma vad som ska handlas.
Det gör mannen, men hon bär korgen.
En stor stark karl o en liten mager bräcklig kvinna, så ska de inte vara.
Det är nog såna män som inte hittar en kvinna här som accepterar ett sånt liv, som hämtar hit
en som dom kan behandla hur som helst mer lr mindre.
 
Det här är förhoppningsvis undantagsfall, de flesta behandlar nog sin kvinna väl.
Jag hoppas det iaf (Y)
 
 
 
I går när jag var o handlade så träffade jag en killkompis som jag säkert inte träffat på 14-15 år.
Himla trevligt att se honom o prata bort en stund, för tillfället så tyckte han att livet var lite tufft m en fru som skadat sej o inte kunde göra ngt, tog sej fram på kryckor då hon var uppe.
Han själv fyller jämt o  fest ikväll om jag förstod rätt. Barnkalas på lördag...
Många djur att ta hand om oxå, han kände att det var lite mycket just nu.
Sen så hade en annan fått återfall i sin canser, så han hade all rätt att tycka att livet suger.
Lider m honom, hoppas att det blir bra i slutenden för alla inblandade.
 
I kassan så träffade jag en tjejkompis som storhandlade, passade på då hon fått låna en bil.
Hennes bil var på verkstad...igen!
Alltid trevligt ses :-) o prata / skvallra lite.♥️
 
Vi kom in på ämnet att en del snackar så mycket skit...
sprider rena rama lögner.😲
Den ena värre än den andra..
å som nu då hon berättade om en händelse som fick ett dåligt slut pga folks skitsnack,
Jag blir så f-bannad, kan inte vissa ta reda på om saker o ting är sanna innan dom blint tror på det som säjs ?😔
Och varför sprider man ngt dåligt vidare,oavsett sanningshalten ?
Inget vidare snällt, mer ute efter att göra skada.😔
 
Usch!
Jag förstår hur hon känner, för jag har varit ute för att sk vänner har stått o nekat att dom har sagt ngt...
dom har blånekat mej rakt upp i ansiktet.
Hittat på saker om mej.
Med höjd röst framför andra människor så vinklar dom att det är jag som är skyldig s a s.
Vem tror folk på ?
Joooo så klart den som skriker högst !😲
Brrr, jag e glad att dessa personer är ute ur mitt liv.
Tyvärr så påminns jag ibl av vad dom gjort, vad dom ställt t med.
Som nu o igår..
bara att försöka släppa tankarna på dessa, manipulativa kvinnor.
Dom har psykopatiska drag...
lr ännu värre...
det är såna dom är!😔
 
Nu släpper jag detta, jag ska ta o göra annat.
Känns lite bättre idag, blev kass i magen i går.
Inte helt ok, men jag tror att jag fixar det som jag behöver iaf :-)