På väg....

 
mot nya mål.
 
Sagt upp lgh idag, 3 mån uppsägningstid.
Och inflytt i nya bost 1 Mars....inte så bra.:-( 
Men jag tänkte att jag hittar säkert ngn som vill flytta in så jag slipper dubbla hyror.
Fast varför ska ngt funka smärtfritt, flyta på !
 
Jag fick inte skriva i soc medier,utan hyresvärden har regler som ska följas :-/
Hur det ska gå då vete katten, även om dom säjer att dom ska uppge att jag vill bli av m lgh t 1 Mars.
Hur vet jag att dom gör det ? Borde väl kunna lita på det iofs, konstigt annars. ???
 
Så jag får sprida via vänner att min lgh blir ledig så får dom som e intr ta kontakt m hyresvärden.
Och hoppas på tur...
 
Det blev ju byte av hyresvärd här nyligen o hur den nya är vet jag inte alls. 
Men oavsett så e jag på G nu, hämtat ngr banankartonger att packa i.
Jag vet inte i vilken ände jag ska börja, är lite mycket o kroppen vill ju inte riktigt sånt här.
Jag har inget val, är ensam om de här så de får gå.
Dotra o den lilla är sjuka igen, det går bara runt runt eländet.
Sonen jobbar ju nätter, så han behöver ju sova.
Tacksam att jag får flytthjälp, det är värt mycket. :-)
 
Ja det var de om de....
 
Kan upplysa om att det är knaggligt av is ute, halt som 17. Måste ha koll på var man sätter fötterna.
Det är det värsta m det här ombytliga vädret, varför ska det va så hela tiden..Låt den lilla snön som kommer få ligga utan att töa bort direkt lr max 2 dar senare. Trist.
Men nu är jag hemma igen, skönt så jag slipper halka runt ute :-)
 
Gutt.
Ha de bäst.
#1 - - Helen:

Grattis till nya lyan 😊/ kram Helen

Svar: Tack Helen :-) Kram.
Gunsan