En paus igen.

 
Nu går det verkligen inte fort, för värken är överjävlig.
Antar att även att jag tagit det lugnt o sakta, tänkt mej för...
i mina ögon.
Så var nog de här för mycket för mej, hade jag varit pigg o inte haft så ont då hade det varit ok.
Jag har ju fixat packandet  för flytt tidigare, just packandet har ju inte barnen varit direkt delaktiga i ngn ggn.
Men dom gick ju igenom sina grejer o kläder ...vad som skulle med o vad som skulle kastas.
Nu har jag hela ansvaret, det jag får hjälp m är ju nermontering av säng o andra möbler innan flytt o efter flytt så monterar killarna ihop grejerna igen. Dom lär ha att göra !
Plocka in i skåp osv får jag nog hjälp m av dotra.... bara lillskruttan är ok... barnbarnen ställer upp med.
Tänker oxå på hur jag ska få det fint, var sak på passande plats.
Så det blir mysigt o hemtrevligt m det jag har.
Jag är ju urdålig på att inreda s a s :-/ 
 
Sen ställer ju den här jäkla utslitna kroppen till det en hel del.
 
Blääää.
 
 
 
Men så får jag ju ta o berätta att jag har varit på AF o träffat min nya handl, ett positivt möte.
Tror att jag kommer att trivas m henne :-)
Lite att ta hänsyn till iom att fk inte accepterat mina intyg gällande sjukers, vi börjar mer lr mindre fr ruta 1.
Hoppas det blir bra (Y)
Har sökt både praktik o ett jobb.
Sen får vi ser vad det ger osv.
Har lite mycket kring mej just nu så de e snurrigt.
 
Känner att jag lever ..på alla sätt o vis.
 
 
Dax att lyfta på röven igen o forts här...
vart ska jag ställa kartongerna ?
Suck.
Blev visst gnäll här, ber om ursäkt.
#1 - - Anonym:

Din hälsa är ju bra mycket sämre nu. Inte alls svårt att
räkne ut att det är jobbigt för dig., förstår bara inte
varför du inte får någon hjälp. Du som har så många
vänner skulle inte behöva ordna med allt själv. Jag
hade kommi direkt o hjälpt dig om jag bodde närmare.
Tänker på dig gunsan. Kramelikram

Svar: Sant, det har hänt mycket kroppsligt på 12 år. Jäkla trist :-/ men så e de.
Jaja men du vet jag vill inte be om hjälp, inte vänner.
Med fam e de ngt helt annat,o kan dom så hjälper dom mej.
Jag e så tacksam över dom :-)
Ja jag vet, du skulle komma å hugga i utan att bli inbjuden. Hahaha
Tack.
Kramar om <3
Gunsan

#2 - - Anonym:

Inte nådigt att vara så vimsig. Jag glömde ju, det är jag
Lotta. Kramelikram

Svar: Hahaha din toka, jag vet att de va du.Vem annars kramas så? ;-)
Gunsan

#3 - - Eva:

Hoppas att det går bra med allt och att du snart kommer på plats. Plocka och dona kan du göra lite pö om pö när du kommer på plats. <3 kram

Svar: Tack, ja bara jag e på plats så behöver jag inte stressa. Men känner jag mej rätt så vill jag att de ska bli klart snabbt :-D<3 Kram
Gunsan

#4 - - Lotta Persson:

Hoppas du blir bättre och flytten går bra =) Jag kommer garanterat och hälsar på lite då och då på en fika då jag har rast =) Kram

Svar: Tack, ja de hoppas jag :-) Ja tänk va nära o bra du får det (Y) :-D Kram.
Gunsan

#5 - - Anonym:

Goddag min sköna böna 💗

Svar: God dag god dag <3
Gunsan

#6 - - Helen:

Skönt att höra att du träffat en bra kontakt på AF , mycket värt när det klickar 😊 Kämpigt med flytt men snart är du på plats. Hoppas på att få komma på en fika så småningom. Kram Helen

Svar: Ja jag har iofs bara träffat henne en ggn, men det kändes bra !Tänk om allt blev klart snabbt, men de tar tid.
Ja då klart jag bjuder på kaffe :-D
Kram
Gunsan

#7 - - Elisabet:

Hu det är så jobbigt att flytta. Ej avundsjuk.
Lycka till.

Svar: Tack, nej jag vet ingen som tycke de är kul att flytta! :-D
Gunsan