Gott Nytt år önskar jag alla mina trogna läsare...

 
& till er otrogna oxå 😌
 
Tyvärr så är jag genomförkyld, inte direkt oväntat...
har ju känt av eländet ett tag.
 
Men de går över nästa år iaf 🙃
 
En sak e skönt , jag slipper gå ut för i år firas nyårs hos mej. 😇
Vi blir bara ett litet sällskap, men det känns som att det är vad jag orkar med.
 
Jag har marinerat köttet under natten, så förhoppningsvis så blir dte bra...
potatisgratäng o grönpepparsås, grönsaker t det.
Låter gott i mina öron, sen om jag fått bra smak e en annan femma då smaklökarna inte är så pålitliga.
 
 
 
Lite snö hade varit önskvärt, men solen skiner o de är ngt att va tacksam över...
det har ju varit rena rama skitvädret en längre tid. 
 
Tänk så vackert det är m snö....
dessa bilder är helt underbara.
 
 
Nu avrundar jag har för detta året.
Hoppas att vi ses nästa år, att ni finns kvar o läser mitt svammel.🙏
 
Det värmer otroligt att se hur många som faktiskt läser mina inlägg...
blev ngt förvånad av att se att jag har flera, 4st faktiskt...
utländska som besöker /läser ? 🤔
Fr Brazilien  är dom iaf, kul 😊
 
 
#1 - - Peter:

GOTT NYTT ÅR Hjärtat.
Pussar och kramar. P
ps krya på dig.

#2 - - Liselotte:

Klart jag kommer fortsätta läsa din blogg, och något svammel är det då rakt inte. Det är många klokheter som rör sig i ditt huvud, och jag önskar vi bodde närmare varandra så vi kunde ses.
Önskar dig nu ett riktigt Gott Nytt År, ett bättre 2020 än 2019! Varm kram

Svar: Tack, det värmer.<3Fick veta idag att inte alla kan kommentera här, men gilla funkar.
Jag hittar inget svar på varför inte alla kan kommentera, märkligt
Ja det hade varit toppen o bo närmare, så synd att du o ngr t bor så långt bort.
Detsamma önskar jag dej / er.
Var rädd om dej.
Kramar om ❤
Gunsan