Ut på trevligheter....

 
ska jag idag, ska bli så kul o mysigt.
Snart dax att börja fixa iordning mej, ska bara dricka upp mitt kaffe först 😊
 
I kväll ska det bjudas på bakad potatis m en smarrig röra, gjorde röran i går så den har dragit t sej smakerna ordentligt.
 
Denna helg blir verkligen trevlig 😍
Jag behöver ha lite skoj, så det är välkommet.
 
Läste en grej hos en vän som gör mej ledsen lr rättare sagt f-bannad.
Hon berättade att hennes sk vänner ignorerar henne, låter bli att hälsa när dom möts ute...
om det nu inte råkar vara fler i sällskap m henne som de sk vänner inte kan  igga.
 
Då blir det hej så klart, men helt flyktigt...
sen har hon lagt märke t att gilla o kommentarer på hennes inlägg har upphört fr det hållet.
Så hon ställer ju sej frågan vad har hon gjort, för hon antar att hon måste ha trampat på en ond tå lr liknande efter ett sånt beteende.
Jag tycker synd om henne, jag känner henne rätt så väl o jag tror attt alla hennes vänner gör det.
Så jag tror inte det är ngt sånt som ligger bakom utan ngt helt annat..
alla har vi väl varit ut för såna som vänder kappan efter vinden, plötsligt duger man inte längre.
 
Va är det för vänner ?
Prata m varandra, tala om vad som hänt.....
ignorera o tig inte ut en människa bara.
 
Alla har rätt att få veta vad som hänt, så dåligt o fegt att bara göra så.
Usch!
 
Men det kke är såna sk vänner som velat bli vän av ren nyfikenhet...
såna har vi väl oxå råkat ut för.
Blir vän o så hör man inget mer av dom, inget synligt på deras sida !!!
 
Näää såna försvinner fr vänlistan.
Jag har inga hemligheter just, men jag vägrar folk som bara vill snoka.
 
Det är en orsak t att jag inte accepterar vänskap av folk rakt av....
överhuvudtaget acceptera totala främlingar, nej det har jag ingen lust m.
Lite vill jag veta av personen o inte bara sånt h*n berättar om sej själv utan av andra som känner personen.
 
 
Så mycket konstigheter överallt både vad det gäller händelser o knepigt folk.
 
Fy sjutton va varmt de e här, svetten rinner...
får ta tag i livet.
Ha de 👌