Sista April....

 
snart dax att släppa fram Maj.
En månad som jag hoppas för med sej det bästa tänkbara, jag vet flera än mej som skulle behöva lite flyt!
 
Hoppas hoppas :-)
 
Igår tog jag kontakt m tandläkare ang en lagning som inte höll mer än 6 mån, ville veta om det fanns ngn garanti på arbetet.
Ngt svar fick jag inte men en tid så att tandläkaren får titta på tanden...
avgör tandens utseende på om det finns garanti ?
Bara vänta o se vad som säjs, jag har iaf inte pengar t att laga den .
Så håll tummen är du snäll.
Dessa jäkla pengar !!!
 
På ngt sätt måste jag fixa fram pengar o bet skatten denna vecka, ngt pålägg av räntor har jag inte lust med :-(
Hade FK dragit den skatt som dom borde så hade jag inte haft dessa problem idag.
Ibl så tror jag att FK är till för att göra livet så jävligt som möjligt för oss mindre bemedlade!
Nog sagt om det.
 
Jag har suttit o kollat runt på FB i grupper jag är med i o i grupper jag är inbjuden i.
 
En har jag inte bestämt mej för att gå med i, men nu när jag har fått kika in o kollat vad det är så kommer jag inte att gå med.
Allt går ut på sex tydligen.
En annan gick jag ur rätt fort, tyvärr så bjöd jag in folk innan jag visste vad det var för grupp.
Får be dom om ursäkt!
 
Men en annan grupp där klagas o gnälls det rätt friskt..
en del högre än andra.
Vill göra gällande att deras åsikt är den rätta o den som inte håller m är en idiot.
Bittra människor finns det gott om, tänker spec på en.
Denna människa har sällan ngt bra att säja lr kommentera.
 
Alla är idioter som inte tänker som h*n gör, ibl så undrar jag varför inte adminerna bara blockerar människan, för h*n är bra på att trissa upp stämningen oxå.
En del är så less på människan så dom blir dragna ner t samma nivå, sorgligt.
Men men ska jag va med så får jag stå ut m eländet, tur man kan scrolla.
Tror dock att det är ngt fel på personen,ev har h*n ett tråkigt liv så h*n tar ut allt bakom skärmen.
Spyr ut sin sk*t på allmänheten s a s.
 
Idag lyser solen m sin frånvaro, men det är rätt skönt ute iaf :-)
Jag ser fram emot en trevlig dag o kväll, jag har lite planerat denna vecka...
lite att se fram emot.
Bara hoppas att kroppaskrället är m på noterna (Y)
 
Ha de toppenfint :-)
 
 
 
#1 - - Helen:

Trevlig Valborg & en fin Maj månad önskar jag dig 💙

Svar: Tack Helen :-) Detsamma t dej o fam. 💕
Gunsan