Ska väl ta o uppdatera...

 
och säkert låter det som jag gnäller.
Det gör jag ju iofs, för jag tycker mycket är snett ...
helt för jävligt.
 
Men nu vet o ni avgör själva om ni vill forts läsa, ingen tvingar er.
 
Som ni vet så fick jag sjukskriva mej för kroppen sa stopp o belägg.
Tyvärr så väntade jag för länge, så det är riktigt illa. :-/
 
Konstant värk, väldigt få stunder då de är lugnt.
Denna molande värk som tar i med oanade styrka när som helst.
 
Hela v-sida är  drabbad....
börjar vid nacken o går ner ända ner t foten....
skulderbladen, höfterna o ländryggen fö.
 
Vete katten om jag har fått artros i h-knä med, o stortån där, gör rackarns ont emellanåt.
( har ingen stortå på knäet, utan på foten på ...likabra att klargöra det! )
Hoppas inte iaf, tycker det räcker m kroppsligt elände.
 
Hur som helst så fick jag gå t VC i går, eftersom jag behövde läkarintyg då jag inte återhämtat mej.
T.om den 16 sept blev jag sjukskriven, så nu ska jag väl kunna komma i form igen.
Inte bra då, men bättre än nu. :-D
 
Mejlade o uppdaterade min handläggare på AF direkt, förklarade lite kring omständigheterna t att jag är sjukskriven.
 
Blev himla ledsen över svaret, hon tycker inte jag ska gå tbx dit...
utan vi söker ny plats efter att jag har vilat upp mej o mår bättre.
 
Inte alls kul, jag trivs ju jättebra, tycker det är trevligt m alla goa människor..
kundkontakten.
 
Jätteledsen över att det skulle bli så här.
 
Fast å andra sidan så ju min husläkare vid ett tidigare tillfälle
" att så här kan du inte ha det,livet består av mer än arbete du ska ha ett liv oxå "
 
Det håller jag med om, men vad är valet...
vad kan jag göra ?
50% är vad jag orkar jobba, sen är jag slut.
 
Ska jag handla lr göra ngt ärende så måste jag ta det direkt efter jobbet, orkar inte ta mej ut igen.
Undantagsvis, så efter att jag har haft vilotid hemma, ev sovit en stund så biter jag ihop o går dit jag måste.
 
Mitt liv nu för tiden, vilket liv?
Nåja de är som det är, som jag sa t min dr...
jag är vid liv iaf, även om jag inte lever !
 
Vet inte om han fattade, för han bara tittade på mej.
 
Så är det iaf, och less på allt är jag.
 
Hela min situation, får goda råd...
du ska göra si o så.
 
Men hur ska jag kunna göra det, inte jag som bestämmer över mitt liv.
Jag är beroende av AF, o FK...
deras beslut.
Som i sin tur hänger på vad läkare skriver/ dokumenterar.
Har han skrivit rätt, lr har det blivit ngt felformulerat, som inte passerar genom luppen!
Och det läkaren skriver beror iofs t viss del på hans undersökningar av mej o vad jag har fått fram.
Hur tydlig jag varit så att det inte blivit ngr missförstånd.
Och så svar fr röntgen, syns det tydligt vad för skador jag har ?
 
Jag har ingen som helst kontroll.
Mitt liv ligger i andras händer, jag kan bara följa de instruktioner jag får...
För följer jag inte dom så kan jag bli avstängd o därmed utan ers.
 
Jag förbannar den dag då jag gick t områdeschefen o bad att få bli omplacerad t ett mindre tungt jobb!
Allt elände började då!
 
Lätt att vara efterklok!
 
Har du orkat läsa hit så är du inte dålig, jag hade kke slutat för länge sen.
 
 
#1 - - gerra:

Förstår du har ett helvete, jag har tur som klarat mig så här långt. Kram om bästa Syrran <3

Svar: Kram brossan, tack! Det finns dom som har det värre, men jag e fullt nöjd m mitt elände om jag kan säja så?! Jag vet att du har dåligt m pengar oxå, inte lätt va pensionär. Kan tillägga att min handledare på AF, hörde av sej igen hon skulle prata m han som varit min chef o se om dom kunde komma fram t ngt! (Y) Kram <3
Gunsan