Inga hållna tummar i världen tycks hjälpa !

 
Världen o världen ? 
 
Nu har jag ju fått mindre hållna tummar  än så...
men jag tror inte att det skulle hjälpa med fler.
 
Det är helt enkelt inte meningen att jag ska ha tur, att saker o ting ska gå min väg.
Det sägs att man inte får mer än man mäktar med, men de där de tror jag vad jag vill om.
 
Vissa av oss ska ha det jävligt, vi är utvalda tror jag.
 
Låter jag pessimistisk nu ?
Inte min mening, konstaterar bara fakta lr iaf vad jag tror.
 
Jag fick alltså inte den lgh jag så hett önskade, ville så gärna ha den.
Pga att bo där skulle underlätta massor för mej.
 
Hälsan e ju inget att jubla åt, å den blir ju knappast bättre.
Hade känts tryggt att bo nära barnen o barnbarnen, lätt att få lite hjälp när jag behöver.
 
Men men, det är som det är....
det är nog ingen större risk att det ska dyka upp ngt annat i så perfekt läge o pris.
Fast jag forts leva på hoppet, nån jäkla ggn ska det väl vända! (Y)
 
Gör iaf så gott jag kan i sökandet, uppsatt hos flera fastighetsförmedlare...
och annonserar själv.
 
Sen att jag e arbetslös o går på aktivitetsstöd...
urdålig inkomst m a o...
hjälper nog inte i m itt sökande.
 
Men men, som sagt....
jag söker vidare.
 
Knud gjorde ingen större skada här, han kke bara passerade som snabbast. :-D
Ett jäkla regnväder, m åska o blixt o blåst drog förbi här i gårkväll.
Blåser ff men annars så e de ok, solen kikar fram ibl oxå. :-) 
 
 
 
Minns inte om jag har berättat att jag fått sluta  min arbetsprövning.
 
Men så är det iaf, min handledare tyckte att personalbristen inte ska gå ut över oss som endast är på plats för att se vilka jobb o hur många % vi kan jobba.
Inte ers ord personal, nu tror ju inte jag att chefen tänkte så utan att det blev tokigt helt enkelt pga omständigheterna.
 
Hur som helst, jättetråkigt. :-/ 
Bara se efter ngt annat, inte så lätt då jag ff har ont...
denna sommar tog riktigt hårt på kroppen.
 
Men de går väl över. (Y)
Håll inga tummar för mej..
de gör ingen nytta iaf. Hahahaha.
 
Skämt åsido, livet går vidare.
 
Nu ska jag ta o fixa lite här hemma, mina barn m fam kommer en sväng sen.
Ska bli mysigt å ha dom här, å så slipper jag gå ut. ;-)