Glömde...

berätta vidare om inbrottet i firmabilen jag upptäckte för en tid sen. Bra m grannar som har koll på vad alla heter här i hyreshusen ! För jag har då ingen koll :-D Tack vare denna granne så fick jag ju veta vem killen var så jag kunde skriva t honom o berätta vad jag sett o hört. Talade om att jag försökt ta bild på den ena snubben, men att det gick åt pipsvängen iom blixten. Nåväl på kvällen kom kille m tjej o ringde på, tackade så mycket för att jag stoppade tjuvarna. Dom hade lyckats bryta upp o kunde ta sej in o lägga beslag på en massa dyrbara verktyg o utrustning, men tack vare att jag skrämde bort dom så gick dom lottlösa därifrån :-D Ni förstår väl att det kändes jättebra ! Och killen som sagt var så tacksam, han hade gjort polisanmälan själv o polisass hade frågat om jag hade fått bovarna på film lr bild. Men iom att jag skrivit att jag misslyckats så behövde jag inte bli delaktig s a s. Det var bara det här jag ville tala om.. och jag håller fast vid min åsikt. Stå inte bredvid o se på när ngn gör ngt fel ... vi måste lägga oss i, visa på att vi bryr oss. Det är inte ok att blunda !