Trött både kroppsligt & mentalt...

 
kom tillbaka på jobbet lagom t rea, 50% på allt !
 
Jag ljuger inte om jag säger att det har varit jobbigt, meeeen såååå kul! :-D
Jag älskar ju när det händer lite. ;-)
 
Att jag e slut är ju inte konstigt eg...inget jobb på 2 veckor pga op.
Sen tbx lagom t rean o ökad arbetstid, inget konstigt lr hur ?
 
En dag kvar att jobba sen får jag se hur mycket ork jag har kvar t helgen!
Håll tummen att jag har lite ork iaf!
 
Och sen undrar jag om katter kan klockan?
 
Ibl tror jag att min kan det....
hon brukar sitta o kika ut genom fönstret när jag kommer hem direkt efter jobbet.
 
När jag är sen, eftersom jag har gjort ärenden innan jag åkt hem....
då sitter hon fortf i fönstret.
Det fönstret är lite öppet så hon kan få lite luft :-)
 
Men när hon ser mej komma så mjauar hon högt o ljudligt, när jag går fram t fönstret o pratar m henne, pussar åt henne så sticker hon ut en tass mot mej.
Idag likaså....
men i dag smockade ;-) hon t mej !!!!!
 
Hon slog typ t mej på käften !
Hahaha knaskatt, lite skoj var det allt.
Gjorde ju inte ont precis, men jag tog det som fy på dej matte vara borta så länge. :-D :-D :-D
 
 
#1 - - Helen :

Skönt att va igång igen även om man blir trött 😊
Var är du på arbetsprövning ? Blev nyfiken då du skrev rea 🤗
Kram

Svar: Jo, det är det verkligen. Har saknat flera av kollegorna. :-)Har ju varit på samma ställe sen Jan, second hand butik. :-D
Kram!
Gunsan