20 December...

 
det går snabbt fram t jul & nyår.
Överhuvudtaget så tycker jag att det här året har gått otroligt fort.
Inte har det hänt mycket heller...bara mitt nya barnbarn är på den positiva sidan, resten är inte mycket att prata om.
Jag kan bara hoppas att nästa år blir bättre, helst mycket bättre.
Många saker som jag önskar att det blir på + sidan. (Y)
Får väl se om de vänder...
Hoppas hoppas.: -)
 
Jag vill redan nu önska er en riktigt God o fröjdefull jul o ett gott slut o ett gott nytt. :-)
 
Fö så har jag funderat ett tag på om jag ska sluta blogga, har inte så mycket att ge...
inte t er trogna läsare iaf.
Frågan är om det ger mej så mycket ff så det är lönt att forts ?
 
Jag vet inte, visst ger det en viss lättnad att få skriva av mej här, är inte så värst intr av att gnälla o lägga in tyck synd om mej inl på FB.
Vill inte tynga mina vänner där m sånt, här är det lixom annat.
Inget som dyker upp i flödet precis. :-D
Utan här avgör du helt om du överhuvudtaget vill ta del av mitt gnäll osv lr inte.
Äsch ni fattar.
 
Vi får se om jag dyker upp snart igen...
lr inte. 
 
Oavsett så har det varit trevligt att se så många som faktiskt läser det jag skriver o det gläder mej.
Jag önskar er allt gott.
Tjingeling.
 
Ps. Jag glömde ju berätta om min knasiga sk vaktkatt :-D
Jag har kommit underfund m att hon ligger på stolen i hallen utanför sovrummet när jag sover. ❤️
Där ligger hon o har koll på vad som händer i trapphuset, morrar om ngn kommer nära vår ytterdörr.
När det blir ljust ute så kollar hon in mej, äter o går på toa o sen går hon o lägger sej i det andra rummet.
På sin klätterställning, lägger hon sej...nära elementet. ❤️ 
Att jag vet det här beror ju på att jag vaknar så ofta pga värken, trodde först det var en tillfällighet...
men näää så gör hon varje natt. :-)
 
Gullfia ❤️ matte kan känna sej trygg. Ds.
#1 - - Ann:

Tråkigt om du bestämmer dig för att lägga ner bloggandet, jag tycker om att läsa både ris och ros. Du är en helt vanlig människa med upp och ned gångar, precis som jag. Godjul och gott nytt år till dig.

Svar: Tack Ann, jag har inte bestämt mej än. Men jättekul att du gillar min blogg trots allt gnäll. Tack tack :-)
Gunsan

#2 - - Anonym:

Godjul och gott nytt år.
Hoppas du kommer tilllbaks.

Tomten.

Svar: Tack tomten :-)
Gunsan

#3 - - Maja:

Woooow en riktig vakt hund fast i kattskepnad. Skojigt.
Du avgör helt om du ska sluta blogga , självklart.
Men jag hoppas att du fortsätter.
God Jul o Gott nytt år.

Svar: :-D Ja faktiskt, en spec katt har jag.Tack snälla.
Gunsan

#4 - - Anneli:

Tittar in o önskar Dig en riktigt GOD JUL. Kramar ♥

Svar: Tack Anneli. God Jul t dej.
Kram ♥
Gunsan

#5 - - Peter:

Kom tillbaks hjärtat.

Gott slut och gott nytt 2019.

Puss

Svar: Oj, jag visste inte att du längtade så efter mitt klottrande :-D Men jag har inte bestämt mej än, så du får ha is i magen Peter.Nyårs pözz :-)
Gunsan

#6 - - Anonym:

FEGIS. *S*

Puss / Peter

Svar: :-O Vadå fegis, jag brukar inte skicka pussar t karlar jag inte känner. Meen känner vi varandra, jag har dejtat 2 som heter Peter iofs.
Gunsan

#7 - - Anonym:

Men duuuuu, vi känner faktiskt varann *blink*blink*

Puss, ring mig.

Svar: Jaha !!!! Men ring du då. nu slutar vi skriva här!
Gunsan

#8 - - Anonym:

Funderat färdigt ?
Kramas

Svar: Ja jag tror det, behovet av att gnälla o skriva av mej är för stort för att ignorera! :-)
Gunsan