Jaha ja, då har jag fyllt 60 !

 
Inte känns de ngt annorlunda. Nån sa ...vart du gammal nu ?
Kroppsligt är jag ju skitgammal, men i skallen e jag ff ung ;-)
Tycker jag själv iaf, om ngn annan har ngr synpunkter på det vet jag inte....
men de finns de säkert :-D
 
I lördags bjöd jag mina bar o barnbarn på lite sallad o ngr öl, vin blev det oxå. Hade en flaska som jag fått i julklapp,
den kom väl t pass nu.
Större firande än så blev det inte, eftersom jag inte har råd att bjuda t fest.
Kostar alldeles för mycket även om man håller de så enkelt som möjligt.
Tyvärr så tror jag inte att alla förstår det, men det är som det är.
 
Mina ungar ska bjuda ut mej t helgen, ska bli så trevligt :-)
Veckan efter ska en kär vän ta med mej t annan ort ...får se vad den stan har att erbjuda. Ser framemot de jättemycket.
Så när man fyller 60 så blir man firad ordentligt i flera veckor. Tjooohooo, så härligt.
 
 
Hösten är här, det blir allt tydligare för var dag som går.
Sept har varit en blöt månad hittills, inte många regnfria dar. Men nu har solen skibit fint på oss i 2 dar iaf.
Men idag har den gömt sej :-/
Hoppas på go väder en tid framåt nu, önskar en sån där härlig fin höst :-)
 
 
Nu är det dax att göra ngn nytta, har ngr måsten som  jag måste ta tag i .
 
Ska lämna in lotto o köpa ngn skraplott oxå bl.a.
Vågar man hoppas på vinst ?
Klart jag vågar, man ska aldrig sluta hoppas :-)
 
#1 - - AC:

Nu missade jag din födelsedag. Det är väl för att jag inte har tid med att vara på Fb nuförtiden. Ett stort grattis 🎉🎈🍷💐så här i efterskott och en jättemega kram från mig 🤗😍!

Svar: Sånt som händer, finns ju viktigare saker än att sitta på fb hela tiden :-) Tack vännen, det trillar ff in gratulationer...t.om har jag fått blommor så här i efterskott <3 Ja det ska bli trevligt umgås o se oss omkring lite så jag ser fram emot vår dejt ;-) Ikväll så tar ungarna m mej ut på restaurang, det räcker gott o väl. Som du säger bara gott o ha dom nära. Ha en trevlig helg.Kram <3
Gunsan

#2 - - AC:

Tänkte fortsätta skriva men det hände något konstigt så därför skriver jag igen 🤔
Hoppas att du får det trevligt då du blir firad av din vän. Ibland behövs det inte så mycket egentligen eller något märkvärdigt då de närmaste firar en, man är bara glad att ha dem runt ikring sig.
Ha det bra och sköt om dig. Kram 💞