Känner mej förvånad o överraskad....

 
jag förstår verkligen inte hur den del tänker.
Vissa ska propsa på andra sitt tyckande, det går inte att acceptera att andra inte har samma värderinngar.
 
Jag tycker så mycket, det vet jag.
Men jag står för de...
tvingar inte andra att tycka lika.
Fri vilja är ngt värdefullt.
 
Sen kan det nog vara så att man i sin iver att få andra in på samma spår ..
kke inte är medveten hur man upplevs.
 
Ibl undrar jag hur många av mina vänner/bekanta på fb o irl är smyg s-dem.
Så mycket som en del kläcker ur sej o sprider vidare, gör att jag funderar.
En vän berättade att hon tycker att det finns en lr 2 grejer som hon gillar.
Men allt de andra ..
de köper hon inte.
 
Nu sprider hon inga såna inlägg, och jag vet var hon står.
Men iom att vi pratade om det så undrar jag, de flesta  kke oxå gillar ngt som dom står för men inte resten.
Fast dom tänker inte på vilket intryck som andra får av dom.?
 
Kan de vara så ?
Jag vet inte, hoppas iaf...för om inte så är fallet så har jag inget gemensamt m den / dom personerna.
 
Jag är ju en sån där som inte gillar dra alla över en kam..
oavsett vad.