Ibland undrar jag....

 
vad har jag gjort för ont för att förtjäna all j*vla skit på ren svenska?
 
Har besiktat bilen idag, gick inte igenom.
framaxel balk rostskadad.....
 
Bett om offert fr 2 verkstäder.
fått svar fr en.
Dom ville se om det skulle löna sej byta balk då det är en dyr kostnad.
Övriga bilen måste va i bra skick.
 
Jag hoppas att det ska räcka att sätta dit lite plåt o svetsa, för det var det besiktningsmannen sa.
 
Bromsrör bak, båda rostskadat oxå, de är väl inte så dyrt hoppas jag.
 
Jag har verkligen inte lust m allt elände.
 
Men nu är jag deppig, riktigt deppig.
 
Sen vill jag bara nämna en vän i nöden, som ställde upp m hjälp trots att jag inte ville ta emot.
Jag vill inte blanda in vänner i mina problem, ta emot ekonomisk hjälp m m.
Men i detta fall fick jag ge mej...
på ngt sätt så ska jag visa min tacksamhet.
För du är guld värd och jag tycker om dej, väldigt mycket.
 
Tack Kramar om.