Är det inte de ena så är det de andra !

Borde väl inte vara förvånad ! Av ngn anledning så kikade jag igenom mina arbetsgivarintyg, har ju kopior här hemma. Tro mej när jag säger... de e väl själva "#¤¤#"#¤¤¤%%% det står fel grundlön på det senaste intyget :-( Va f*n ska det inte inte gå automatiskt? Jag ringde på stört t bem o sa vad jag upptäckt, hon var förvånad för det ska inte bli fel. Hur som helst så skulle hon ändra o skicka ett nytt intyg, jag skickade meddelande t a-kassan att ändring var på väg då det blivit fel. Kan bara hålla tummen att det inte drar ut på tiden ännu mer.... det är ju över en mån sen jag tog kontakt för att få intyg. Att allt ska vara så besvärligt !
Och så hade jag tel kontakt m diab ssk idag, jag ligger verkligen inte bra i mina värden. sa t henne att jag undrar om det kan vara fel på mätaren! För ibl så undrar jag verkligen hur det är möjligt att jag ligger så högt. Blev så att jag fick åka t henne o få en ny mätare, m den tog hon ett prov o de var bra. Fast då var jag hungrig, dax att äta :-D Hur som helst ett nytt långtidssocker tog på lab, så nu får vi se. I april låg jag på 52 o det var väldigt bra jämförelsevis m den tidigare. Hoppas nu att mätaren visat fel så det inte e så tokigt !
#1 - - AC:

Det är fort att det blir fel och då är det tur att man sparat, hände precis samma sak för mig. Fast man tycker ju att detta inte borde behövas i dessa datortider då det mesta är digitalt.
Hoppas allt är okej med dig och dina sockervärden.

Kram 💞

Svar: Ja visst e de så. Jag hade ju inga kopior sparade fr början, eftersom jag ville ha iväg intygen t a-kassan fort som bara den. Men jag bad om kopior när jag fick ringa upp bem då det fattades intyg. Det var när jag gick igenom dom som jag märkte felet.Vi kan aldrig vara säkra på att de blir rätt, dubbelkolla är ett bra tips.
Tack, jag hoppas de är på väg neråt (Y)
Kram <3
Gunsan