Sista februari....

 
vart tog månaden vägen ?
 
Skrämmande hur fort tiden går.
 
Och jag börjar inse att jag snart ska på möte m fk o af samt dr. Ingen mening att oroas i förväg, för det mötet ska ju bara diskuteras o komma fram till vad för jobb jag kan tänkas klara av.
Nåt borde jag ju kunna jobba med, har funderat en hel del själv. Men inte kommit fram t ngt, antar det beror på att jag har så jäkla ont.
Jag har ju en skaplig dag då o då, o då passar jag på att göra så mycket som möjligt..å surt kommer efter.
Som ett brev på posten.
Jag blev helt kaputt efter förberedelserna t sonens födelsedag, i 2 dar handlade jag o lagade mat osv. Den andra dan var det ju fest på kvällen.
Inte blev det mycket dansande, knappt ngt...svassade runt lite på sin höjd.
That´s it...mer än så fixar jag inte.
 
Önskar jag hade ork o mindre smärta så jag kunde röra mej mer och förhoppningsvis dp gå ner i vikt.
För de här är jobbigt, men skam den som ger sej.
 
 
 
Att jag inte tänker efter före alla ggr, det vet alla som känner mej.
Ibl blir det bara så fel...
som idag, står i kassan väntar på att kassören ska dra streckkoden på varorna så jag får bet.
När han kommer t sista varan så strular det...han kan inte dra koden.
Så han säger...
den vill inte !
Det är lugnt svarade jag...vi vill inte alltid heller.
När  kassören började skratta så fattade jag att mitt ordval nog inte var det bästa.
Så jag sa bara, ja de där lät allt lite dumt.
Lyckades hålla masken faktiskt, bet å gick därifrån då jag packat ner varorna.
 
 
 
 
#1 - - AC:

Ja jag tycker också månaderna bara slinter iväg, utan kontroll. Nu är det mars och vips så är det december igen eller förresten vill nog hinna njuta av sommaren också.
Hoppas att du inte behövde vänta alltför länge på dina samtal så att du fick fokusera på annat. Och att det löser sig med jobb som du klarar av. Övningarna mot artros som jag skickade länken till dig är faktiskt riktigt bra. Känns mycket bättre i mina knän.
Ha det så bra!
Kram 💞

Svar: Ja visst sjutton känns det som så :-/ Ja sommar längtar jag efter o förhoppningsvis så har jag inte lika ont, utan kan fixa lite sightseeing (Y) Hur det blir fö m jobb lr så har jag inte en susning om. Hoppas på de bästa. Ja jag gör ju liknande rörelser enl sjukgym instruktioner, men inte har de gjort ngn skillnad. Än ska jag väl tillägga :-) Bra att du känner dej bättre. Njut o må gott vännen. Kram <3
Gunsan