Nåt helt annat...

 
Nyfikna är nog de flesta av oss :-D
Och när vi ser ngt som kke inte tillhör vanligheten, så börjar man (jag) tänka...
spekulera.
 
Jag undrar hur det kommer sej osv såna saker !
 
I går så snurrade tankarna en del...
jag o min väninna hade ätit klart men vi satt kvar o språkade på restaurangen.
 
Hon säger ngt o jag lutar mej lite bakåt för att se.
 
Där lite i skymundan på en p-plats så stod ett par..
ömt omfamnande varandra, smekande händer for över deras ryggar o höfter.
 
Dom stod där länge o väl...
kysstes innerligt.
 
Jag sa att dom skulle nog ha ett rum ;-)
Vi pratade lite om varför dom inte satt i bilen ist för ute i blåsten !
 
Att dom tog avsked av varandra det förstod vi...
ett långt avsked.
 
Jag sa att dom kke har en affär...
ngn är otrogen.
 
Hela situationen var lite märklig...
enl mej iaf :-D
 
Jag höll fast vid att det var otrohet som låg bakom deras sätt...
 
När dom till slut har tagit avsked nog , så går kvinnan  förbi fönstret där vi satt o forts gå mot centrum.
Mannen sätter sej i sin bil o kör sakta ut fr parkeringen, min tanke var att han inte var hemma i miljön s a s.
För det såg ut som att han körde lite fel, vart lite vilsen.
 
Han kör samma väg som kvinnan gått.
 
Och då blev min känsla av otrohet större....
varför kunde han annars inte ha kört henne dit hon skulle.
 
De hade ju ändå samma väg en bit iaf.
 
Vad säger man...
ngt svar kommer jag aldrig att få.
 
Varför bry sej....
Jo för gamla kärringar har inte roligare än dom gör sej.
 
Och oavsett funderingarna så var det trevligt att se deras ömma avsked.
 
Ett vackert avbrott i vår allt hårdare värld <3
 
 
#1 - - AC:

Visst är det kul ☺️ Ibland då man tittar kommer man ju ofta att tänka på då man själv var ung.
Jag har ibland väldigt roligt då jag sitter på pendeln, vilka scener man har för ögonen ibland om man är uppmärksam ☺️ Vissa av dessa kan förgylla en fortsatta dag ibland ☺️
Ha en trevlig valborgskväll!
Kram 💞

Svar: Ja, visst gör man....fast man behöver inte precis va ung för att stå o kyssas öppet :-OHan jag dejtade hade inga problem m att visa känslor öppet :-D Bara jag som var lite pryd s a s. Hahaha ! Ja jag tror dej, där kan man nog få se en del ;-) Jag ser inte några spec ömhets betygelser normalt sett. Åker ju bil mest ;-) Fast jag minns vissa scenario här utanför på gatan för ngr år sen...lr om det var flera år sen :-D Tack kvällen var helt ok, din med hoppas jag (Y)
Kram <3
Gunsan