Bara lite kort.

 
Idag har facket förhandlat om min urusla löneförhöjning....
hela det önskade beloppet gick inte arbetsgivaren med på.
Men en bra höjning iaf.....
så tacksam för fackets hjälp.
Återstår att se vad som händer vidare...
för det var ju mer än lönen som skulle diskuteras.
 
Misstänker att de är kört m de andra, men vi får se !
 
 
 
 
#1 - - Monika Elm :

När jag läste ditt inlägg på fb så hoppades jag verkligen att det var din lön det skulle förhandlas om. Jag är verkligen glad för din skull att det gav effekt. Fy vad jag också mått dåligt över hur arbetsgivaren behandlat dig, så nu känns det bättre :-) Kram! <3

Svar: Tack vännen <3 Ja jag är tacksam för all hjälp fr facket. Utan dom så hade jag inte fått igenom ngt. Vi får se om facket får igen ngt mer. Det är inte lätt. Gulle dej, vilken vän du är. Guld värd, det hoppas jag du vet :-) Kram <3
Gunsan

#2 - - Monika%20Elm%20:

Tack :-)

Svar: Inget att tacka för vännen <3
Gunsan