Nu så...

har det vänt...
lite varmare, solen skiner så gott :-)
Hoppas att det det forts så nu.
 
Annars händer det just inget...
går här o känner mej oviss om både de ena å det andra.
 
Förbannar min kropp som inte vill/kan hänga med på noterna.
Hjärnan försöker ju få med resten av mej...
men tji får den.
Jag brukar tänka som så...
att om jag i 20 års åldern hade haft facit i hand...
OMG.
Mycket som jag skulle ändrat på då...
Inte mina barn då...
aldrig i livet.
Det är dom som är ett levande bevis på att jag gjort ngt bra här i livet <3
Men annars, utbild, jobb, hälsan...
lätt å va efterklok :-D
Nu är det som det är..
och jag får göra det bästa av de.
Kämpa, tro, hoppas...
att det t slut blir bra för mej.
Ska väl inte klaga för mycket..
finns ju dom som har det bra mycket sämre än mej.
Men man står ju sej själv närmast :-)
Jag gör gympa i sängen varje morgon, ibl flera ggr per dag.
Vet att jag borde gå t sjukgymn...
(det vill ju cheferna)
Men jag har inte råd...
hur låter nu det ?
Inte har jag haft tid lr ork heller.
Men allt de där har jag nog skrivit om innan, så jag ska inte upprepa mej.
 
Väntar på att höra av perskons o omrchef....
hur vi går vidare.
 
Nu ska jag iaf ut, få luft.
kke rensa skallen på ngn klippa...
känner att det är dax för lite  balsam för själen <3
 
 
 
#1 - - Gerra:

Kan du inte tänka på å flytta till annan ort å söka jobb där, en idè jag fick. Sök olika jobb lite här å där. Kram om

Svar: Nej, bara flytta på vinst o förlust när jag är i den åldern jag är...det gör jag inte. Måste ha is i magen o se vad som sker ...vilka möjligheter som finns. Sen söka jobb annanstans är ju inte så lätt. Bostad, sjukvård för min skull...är ju väldigt viktigt. Kram kram <3
Gunsan