Och det forts....

och så hamnar jag i kläm då o då....
 
Det handlar om saker som jag inte har ngn del i...
inte varit delaktig i överhuvudtaget.
Överhuvudtaget så fattar jag inget alls om sanningen ska fram.
Står som ett frågetecken fakttiskt.
 
När de blir så där...
och när då plötsligt ngn som inte varit så väldans aktiv i kontaktsökandet tidigare....
börjar ta kontakt allt oftare.
Då kan jag inte hjälpa det, men jag tycker det känns lite falskt.
Har jag inte varit intressant nog innan...
så varför har jag plötsligt blivit det nu.
 
Bara för att det skurit sej mellan våra gemensamma vänner...
så är jag samma person.
Jag tar ingens parti...
vet inget o det rör inte mej.
 
Folk får reda ut sinha problem själva.
Men tyvärr så lägger många sej i...
har så mycket åsikter...
tycker så mycket..
och det genom bara att ha hört skvaller fr ena sidan ...
oftast.
 
Skvaller o skitsnack ställer t många problem.
Växer t oanade proprotioner.
 
Fyyy, jag klara mej utan att blanda mej.
 
Jag har nog med mitt egna.
Och att jag även där är less på folk som snackar så mycket..
tycker så mycket..
och sprider så mycket skit ..
så de osar.
Samma människor påstår sej vara ärliga, pålitliga m m
Jo jo...
vi ser väl olika på den saken.
 
Men som jag sagt tidigare......
den som snackar skit om andra till dej.
Den personen snackar lika mycket skit om dej...
till andra.
Tvekar inte en sekund på detta.
 
 
 
 
Och så måste jag ju bara påpeka...
det har ju ingen gjort tidigare lr så :-D
 
Vad e de för konstigt väder vi har ?
Nog för att det var lite si o så då jag hade semester...
men stackars alla som har nu.
 
De dgr som varit regnfria är väl lätträknade.
Tycker allt att det räcker nu.
 
 
 
Det börjar dra ihop sej t ett nytt jourpass...
nr 3 under 8 dgr.
Tycker det är lite mycket...
men det kke är fullt normalt.
Känns bara tufft...
orkar inte riktigt...
sömnnen blir så lidande.
95.5 tim på jobbet under 9 dgr...
det är kke inte så mycket när man tänker efter.
Känns bara så ;-)
 
Vet att jag ngn kväll då jag är ledig ska stänga in mej....
o bara njuta.
av att vara :-)