Nu har jag flyttat fram tiden....

och  så får jag en sån  önskan att jag kunde flytta ..framtiden oxå...bara ngr veckor iofs :-D
Men tiden går så fort så snart är jag/vi där iaf ;-)
 
Mycket kul o trevligt som väntar... så jag har verkligen en hel del att se fram emot !
Igår träffade jag härliga vänner, toppenfina tjejer...såna där som har hjärtat på rätta stället!
 
Helt underbart få umgås o ha de trevligt, var alldeles för länge sen :-)
Mycket folk ute igår, träffade flera bekantingar på  restaurangen...goa fina humorisktiska människor.
 
Världen behöver fler av såna här människor.
 
För man blir varse titt som tätt vilka illasinnade, manipulerande människor det finns i vår närhet.
Skrämmande..men vi får ha visshet att dom en ggn kommer falla ..och då faller dom hårt. 
Ingen som vill veta av dom.
 
Men dessa vänner som är drabbade ...vet att jag  finns för dom.
 
Nu ska jag njuta av de goa vädret och bara vara... 
Det låter väldigt skönt...
 
släppa tankarna på dessa människor som det eg inte finns ngr bra ord för.