Andra semester veckan går mot sitt slut.

Tiden har gått fort, varmt har de varit..lite jobbigt att fara runt i landet i en bil. Men det har varit värt varenda svettdroppe :-)
Bara det att få träffa o umgås med fina vänner...har varit toppen <3
 
Men resandet är inte slut än, har ff vissa resmål i siktet...måste bara kolla lite m vännerna som är inblandade.:-)
 
Jag hade tänkt träffa en man som jag kommit i kontakt med oxå...Men det får vara, får panik när folk inte kan låta bli gå händelser i förväg... Sen kändes det som att han var  lite väl  krävande..inget bra.Var rätt ifrågasättande.
Man får väl ta de lite lugnt, men en sån början med en man aldrig träffat..det gav mej olustkänsla.
Har jag gjort bort mej så må de vara hänt..fixar det inte.
Hur är de dom säger mister du en så står de tusen åter ? *S* Vi får väl se de.
 
Jag är ju inte för ngt sol o bad....men gärna sitta vid havet i skuggan...känna vattnet stänka upp på mej.
Nåt kallt att dricka, lite frukt..sitta o filosofera...bara vara.
Det gillar jag :-)