Ibland blir jag rädd...

för mej själv !
 
Loggade in här för att jag skulle göra ett inlägg medan jag hade de i färskt minne.
 
Och så sitter jag..
tomt...
söker runt i skallen...
nääää...
de är borta !
Har lite annat lagrat...
det är inte helt tomt där..
ekar inte..
inte än iaf :-P
 
Men de är otäckt.
 
Har inte en susning om vad det var som var så viktigt..så viktigt så de glömdes bort på...
 
Jaaa, typ 2 -3 minuter !
Jajaja, det kke ploppar upp.
Kommer jag ihåg de då så får jag väl göra ett nytt försök.
 
Men jag ska in o jobba extra i em/kväll...så det får bli efter de passet isf :-D
 
 
 
#1 - - gerra:

saknar dina roliga bloggar, bara så du vet Gumsilummsan. kram

Svar: Jag förstår...men det händer inte så mycket kul grejer i mitt liv nu. Mest bara skrot m både de ena å de andra. Men jag hoppas att de ska vända. Tycker inte de är kul heller. Vill må bra o vara glad :-) Kram
Gunsan