April lider mot sitt slut...

Maj står nästan å stampar i farstun ;-)
Go väder har vi haft ett tag nu, men det verkar som att det ska bli kallare redan denna vecka.
 
Är inte förvånad, myskoväder har det ju varit länge nu...Inte ens en riktig vinter. 
 
Så hur sommaren blir det kan man ju fundera över.
Det brukar väl bli en dålig efter en fisig vinter...lr har jag fel ?
 
Nåja, inte mycket vi kan göra...bara vänta och se :-)
 
Livet lunkar på som vanligt, många tankar o funderingar...över just mitt liv.
Hur det blev, hur det kunde ha varit...
Hur ska jag göra det bättre ?
Jaaa, just såna där frågor är ju toppenkul...inte ett dugg. :-/
 
Ibl är jag så less på allt, vore jäkligt bra om nåt  gick som jag vill nån gång.
Vore toppen slippa grubbla.... fundera, spec över saker som inte ligger på mitt ansvar.
Sånt som jag inte kan påverka annat än att påtala om och om igen...hur det ska vara.
 
Men mina ifrågasättningar, biter inte...utan ist så blir man typ nervärderad. 
Jajajaja, de är som det är.
Biter ihop... va de gäller en del!
Bara denna stress, oro påverkar mitt eksem oxå... de blommar för fullt. :-( Skrot oxå !
 
Inget som man fixar i en handvändning.
 
 
 
Nog om det...
 
 
Jag skulle vilja ändra, min  första tatuering...har ju ett litet hjärta på vaden.
Tycker det är så tråkigt se på, men de där kom ju till bara för att jag skulle känna hur de kändes :-)
Så jag skulle veta om jag fixade smärtan göra en större. Hahaha så knäppt.
 
Men nu är det som de är....Jag vill ha förslag på hur jag kan ändra den...göra den finare.
 
Har frågat flera kompisar men ingen vet, lr har nåt förslag.
Bara att jag ska gå t nån som e duktig o se vad han tycker.
 
Så de blir väl de...
 
Nån gång i framtiden..suck! ;-)