Mysko...

dröm, jag hade i natt.  Lite konstigt att jag minns den så tydligt oxå. Det är ju jättelängesen jag drömde, lr i vart fall mindes vad jag drömt.
Jag kommer ju inte kunna återge den i skrift...men jag skriver ner det jag kan här....
Så kke jag kan luska ut vad drömmen betyder. ..lr så får jag hjälp att tyda den :-)
Jag drömde att jag var i Thailand..tror de var där iaf...Var på sem alldeles själv, jag minns att jag  satt i en  båt.
En roddbåt, modell större...med hade jag min packning. En stor grön väska, typ trunkaktig och handbagage.
Av ngn anledning så när vi kom i land så stack jag iväg, lämnade all packning m de 2 två männen i båten.
Jag gick o letade efter ngt. Plötsligt finns en tjej vid min sida.. tsm så går vi, ibl springer vi....i gränder o genom öppna dörrar i ngr hus.
Till slut så kommer vi t ett hyreshus...där ringer hon på en dörr, går in. Och upprörda röster hörs ut t trapphuset.
En man är inte glad, det hör man. Tjejen kommer ut...säger, där ser du, jag fick inte se posten eftersom, mamma heter samma som jag.
Vi går vidare nerför en trappa, där bor hon..Hon låser upp ...går in, jag står ff utanför dörren. Innanför dörren står en typ playwoodskiva...inte så hög men hög nog för att hindra en mindre levande varelse att ta sej ut.
En katt visar sej vid skivan, och tjejen kommer tar upp honom i famnen...räcker över honom t mej. En mycket vacker katt, en olikfärgad beige. Kelen o mysig, så jag gosar m den en stund. Den vill ner så jag släpper ner den, varpå tjejen tar honom direkt, säger nej du får gå in igen..du får inte vara ute det vet du. När hon står m katten i famnen så ser jag att  den har ett otroligt blått öga...det ser vattnigt lr geleaktigt ut. Det andra ser helt normalt ut. 
Hon berättar att han inget ser på de ögat.
Hon släpper in honom o låser dörren. Sen är vi på väg igen...jag var orolig för min packning kände jag.
Vi är plötsligt på  flygplatsen, vi vill ha fortsatt kontakt så vi byter mailadress.
Vet att jag inte kunde läsa de tecken hon skrev. Men var övertygad att det skulle ordna sej. Min packning stod bredvid mej...männen hade tagit m allt t incheckningen och stod o väntade på att vi skulle komma.
När jag är hemma så sitter jag vid datorn o läser mail... och hon har skrivit så vi blir vänner på faceb.
Hon känns som en kär vän i drömmen, en vän för livet kke.
Kan inte återge mer... men jag ser allt som en film som spelas upp i min skalle.
Hela drömmen är så otrolig, framför allt att de utspelar sej i det landet. 
Ett land som inte lockar mej ett dugg, har aldrig haft ngn som helst önskan dit. Och kommer aldrig att ha.
Jag ska kolla lite drömtyd nu, se om jag kommer fram t ngt... Men troligtvis inte.